Lexus RX - prestiżowy japoński SUV ma teraz wyjątkowo atrakcyjną cenę

Lexus RX to SUV na miarę obecnych czasów. Nowoczesny, dynamiczny i bardzo bogato wyposażony. Występuje w dwóch wersjach nadwoziowych. Największa zabierze na pokład w luksusowych warunkach nawet 7 pasażerów. Sprawdzamy argumenty, które przekonały do zakupu tego prestiżowego SUV-a już setki tysięcy klientów na całym świecie.
Lexus RX Lexus RX fot. Lexus

Wyrafinowany styl

To jeden z największych przedstawicieli swojego segmentu. RX w 5-osobowej odmianie mierzy 489 centymetrów długości, 189,5 szerokości i 169 wysokości. Nadwozie zaprojektowano z dbałością o najmniejsze detale. Mamy zatem wiele przemyślanych, dynamicznych przetłoczeń, a także nowoczesne rozwiązania. Już w standardzie otrzymujemy aktywne reflektory LED-owe, sekwencyjne diodowe kierunkowskazy oraz 18-calowe obręcze ze stopów lekkich. Wyższe wersje wyposażenia cechują się felgami o średnicy 20 cali. Możemy też wybierać spośród 12 lakierów karoserii

Nowy Lexus RX Nowy Lexus RX fot. Lexus

Prestiż i wyrafinowanie

Nie trzeba sięgać po topowe specyfikacje wyposażenia, by cieszyć się wieloma pokładowymi udogodnieniami. Przy okazji nowej kampanii Lexusa, odmiana Elegance wraz z pakietem Optimum to według nas świetna oferta. W standardzie oferuje rozmaite opcje podnoszące komfort i bezpieczeństwo. To między innymi:

- dwustrefową automatyczną klimatyzację z generatorem cząstek nanoE

- aktywny tempomat działający w pełnym zakresie prędkości

- otwieranie i uruchamianie pojazdu z kluczykiem w kieszeni

- trójprojektorowe reflektory LED z sekwencyjnymi kierunkowskazami

- 20-calowe felgi aluminiowe z komorą tłumiącą hałas

- Lexus Safety System+ (m.in. system ochrony przedzderzeniowej (pcs) z wykrywaniem pieszych)

- podgrzewana kierownica

Lexus RX Lexus RX fot. Lexus

Ekologia, dynamika, oszczędność

Lexus oferuje dwa napędy do wyboru. Podstawowy nosi oznaczenie RX 300, pod którym kryje się benzynowa jednostka o pojemności dwóch litrów. Ma 238 koni mechanicznych i 350 Nm przenoszonych na koła obu osi. Doładowany motor pozwala rozpędzić się w 9,5 sekundy do pierwszej setki. Inna odmiana stanowi jednak o popularności modelu.

Druga z jednostek jest hybrydą i to właśnie ona stanowi o potędze japońskiego SUV-a. Zdecydowana większość klientów decyduje się na taki wariant. Dlaczego? Przede wszystkim z uwagi na dopracowaną technologię, dynamikę i niskie zużycie paliwa, do którego alternatywna odmiana benzynowa nie jest w stanie się zbliżyć. RX 450h ma 3,5-litrowy motor V6 sprzężony z mocnym elektrykiem. Układ rozwija 313 KM i może zużywać w cyklu średnim zaledwie 6,7 litra - o 3,2 litra mniej od RX 300. Sprint do setki trwa zaledwie 7,7 sekundy.

Lexus RX L 2017 Lexus RX L 2017 fot. Lexus

Taka oferta może się nie powtórzyć

Lexus opublikował nowy cennik modelu RX. Różnice w cenie są naprawdę duże, a obok takiej oferty trudno przejść obojętnie. Suma korzyści przekracza 70 tysięcy złotych, a dodatkową bonifikatę stanowią bogate pakiety wyposażeniowe. Klient może też dopasować finalną konfigurację samochodu do własnych preferencji i skorzystać z elastycznego programu Leasing Smartplan. Wówczas właścicielem nowego RX'a można się stać za zaledwie 1840 zł netto miesięcznie.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.