Wiemy już wszystko na temat nowego SUV-a Japończyków. Jaki jest Lexus UX?

Lexus UX to jedna z najciekawszych premier ostatnich miesięcy. Japończycy po raz pierwszy wchodzą do segmentu crossoverów z metką premium. Robią to bez kompleksów i z najnowszą hybrydą w gamie. Sprawdziliśmy ofertę, którą przygotował Lexus.
Lexus UX Lexus UX fot. Lexus

Długa lista wyposażenia

Jak przystało na segment premium, lista wyposażenia Lexusa może się podobać. Przedstawiamy część pokładowych udogodnień:

- automatyczna skrzynia biegów w standardzie,

- reflektory LED (światła mijania, drogowe i dzienne) z systemem automatycznych świateł drogowych AHB,

- kamera cofania,

- nawigacja Lexus Premium Navigation z 7-calowym ekranem dotykowym,

- inteligentny kluczyk,

- elektrycznie otwierana i zamykana pokrywa bagażnika.

Lexus UX Lexus UX fot. Lexus

Dwa rodzaje napędu

Podstawowym źródłem siły napędowej UX-a jest benzynowy, wolnossący motor o pojemności dwóch litrów. Generuje 171 koni mechanicznych i 205 Nm, co przekłada się na dobre parametry. Auto przyspiesza do setki w 9,2 sekundy i zużywa w średnim rozrachunku 6,6 litra na 100 kilometrów.

Korzystniej pod względem konsumpcji paliwa wypada najnowszy układ hybrydowy opracowany przez Lexusa. To połączenie benzynowej jednostki i elektrycznej. Łączna moc tandemu wynosi 178 KM. Moment obrotowy trafia na koła obu osi za pośrednictwem automatycznej przekładni, co pozwala zjechać z utwardzonych szlaków. Cieszy też niskie zużycie paliwa. Producent podaje, że w cyklu mieszanym UX potrzebuje zaledwie 5,3 litra.

Lexus UX Lexus UX fot. Lexus

Korzystna oferta

Najnowszy samochód Lexusa można zamawiać już od kilku miesięcy. Produkcja ruszyła w styczniu bieżącego roku i już możemy liczyć na bardzo dobrą ofertę. Korzyść dla klienta przekracza 30 tysięcy złotych. Warto się pospieszyć, bowiem czas trwania akcji jest ograniczony.

Więcej o: