Jak przystało na segment premium, lista wyposażenia Lexusa może się podobać. Przedstawiamy część pokładowych udogodnień:
- automatyczna skrzynia biegów w standardzie,
- reflektory LED (światła mijania, drogowe i dzienne) z systemem automatycznych świateł drogowych AHB,
- kamera cofania,
- nawigacja Lexus Premium Navigation z 7-calowym ekranem dotykowym,
- inteligentny kluczyk,
- elektrycznie otwierana i zamykana pokrywa bagażnika.
Podstawowym źródłem siły napędowej UX-a jest benzynowy, wolnossący motor o pojemności dwóch litrów. Generuje 171 koni mechanicznych i 205 Nm, co przekłada się na dobre parametry. Auto przyspiesza do setki w 9,2 sekundy i zużywa w średnim rozrachunku 6,6 litra na 100 kilometrów.
Korzystniej pod względem konsumpcji paliwa wypada najnowszy układ hybrydowy opracowany przez Lexusa. To połączenie benzynowej jednostki i elektrycznej. Łączna moc tandemu wynosi 178 KM. Moment obrotowy trafia na koła obu osi za pośrednictwem automatycznej przekładni, co pozwala zjechać z utwardzonych szlaków. Cieszy też niskie zużycie paliwa. Producent podaje, że w cyklu mieszanym UX potrzebuje zaledwie 5,3 litra.
Najnowszy samochód Lexusa można zamawiać już od kilku miesięcy. Produkcja ruszyła w styczniu bieżącego roku i już możemy liczyć na bardzo dobrą ofertę. Korzyść dla klienta przekracza 30 tysięcy złotych. Warto się pospieszyć, bowiem czas trwania akcji jest ograniczony.