Dzięki kompaktowym rozmiarom, świetnie sprawdzi się podczas codziennej eksploatacji w aglomeracyjnych korkach. Lexus CT jest zwinny, dynamiczny i zwrotny. Łatwo nim parkować, a także przemierzać autostrady w komfortowych warunkach. Klienci doceniają też inne zalety.
Japońska marka premium przyzwyczaiła nas do swobodnej personalizacji każdego modelu. Nie inaczej jest w CT 200h. Do wyboru mamy jeden z 13 lakierów nadwozia, aluminiowe obręcze w rozmiarze 16 lub 17 cali, a także wiele dodatków podnoszących komfort podróżowania i atrakcyjność auta. To między innymi w pełni LED-owe reflektory, przyciemnione szyby, czy elementy nawiązujące do sportowych samochodów - spojler dachowy, grafitowy dyfuzor i ciemne akcenty kolorystyczne.
Klienci lubujący się w samochodach klasy premium lubią być rozpieszczani dodatkami z wysokiej półki. Nie inaczej jest w Lexusie CT 200h, który oferuje:
Użytkownicy Lexusa przyzwyczaili się do wydajnych i oszczędnych jednostek napędowych. Pod maską CT 200h pracuje układ hybrydowy oparty na benzynowym, 1.8-litrowym silniku benzynowym oraz pracującym równolegle motorze elektrycznym. Moc systemowa wynosi 136 koni mechanicznych i pozwala żwawo uczestniczyć w miejskim, jak i autostradowym ruchu. Przyspieszenie do setki wynosi 10,3 sekundy. Równie istotne jest zużycie paliwa. W średnim rozrachunku, kompaktowa hybryda zużywa zaledwie 4,8 litra na dystansie 100 kilometrów. Żaden inny napęd nie będzie tak efektywny.
Miła dla oka sylwetka, wnętrze utrzymane w duchu klasy premium i oszczędna, a zarazem dynamiczna jednostka napędowa, to nie jedyne argumenty przemawiające za kompaktowym Lexusem. Kolejny wabik stanowi cena. Producent opublikował właśnie nowy cennik. Oferta jest bardzo atrakcyjna i dotyczy również rozmaitych programów finansowania.