Atrakcyjne proporcje Tucsona sprawiają, że ten model bardzo wolno się starzeje. Dynamiczne przetłoczenia i liczne chromowane akcenty dodają mu uroku. Wnętrze zaprojektowano równie ciekawie. Mamy do dyspozycji przestrzeń dla pięciu rosłych pasażerów i spory bagażnik z elektrycznie unoszoną pokrywą. Na pokładzie podstawowej wersji Classic znajdziemy:
- przednie, boczne i kurtynowe poduszki powietrzne
- systemy kontroli zjazdu i podjazdu
- centralny zamek sterowany pilotem
- manualną klimatyzację
- przednie i tylne szyby sterowane elektrycznie
- regulowany kąt oparcia kanapy
- 16-calowe felgi aluminiowe
- LED-owe światła do jazdy dziennej
- wielofunkcyjną kierownicę
Lista wyposażenia dodatkowego jest naprawdę długa, podobnie jak ilość jednostek napędowych. Benzynowe generują od 132 do 177 KM. Diesle są aż cztery - 115, 136, 141 i 185 KM. Najmocniejsze warianty można połączyć z automatyczną przekładnią i napędem na obie osie.
Nowoczesną technologię atrakcyjnie opakowano i rozsądnie wyceniono. Model z zeszłego rocznika jest teraz tańszy nawet o 12 tysięcy złotych. Dodatkowymi korzyściami są też rabaty na pakiety wyposażeniowe, ubezpieczenie i premia za odkup starego auta. Poniżej wszystkie szczegóły oferty.
Najnowsze wcielenie Tucsona zyskało przeprojektowany grill, nowy kształt reflektorów z LED-ami do jazdy dziennej, a także nieco zmienione klosze tylnych lamp. Sporo modernizacji pojawiło się też wewnątrz. Mamy do wyboru nowe kolory dekorów, tapicerek, a także bardziej wydajne multimedia. Na liście wyposażenia podstawowej wersji Classic znajdziemy między innymi:
- komplet poduszek powietrznych wraz z kurtynowymi
- manualną klimatyzację
- czujniki ciśnienia w oponach
- sterowane elektrycznie i podgrzewane lusterka boczne
- przednie światła projekcyjne
- czujnik zmierzchu
- radio z RDS i możliwością odtwarzania plików MP3
- 16-calowe felgi aluminiowe
- LED-owe światła do jazdy dziennej
- wielofunkcyjną kierownicę
Pośród jednostek napędowych są bardziej wydajne diesle i sprawdzone silniki benzynowe. Katalog otwiera wolnossący motor o pojemności 1.6 litra i mocy 132 KM. Jego turbodoładowana wersja generuje 177 koni. Wysokoprężne motory są dwa. Słabszy ma 136 KM i można go połączyć z manualną lub automatyczną, dwusprzęgłową przekładnią, a także napędem na obie osie. 184-konny ropniak występuje z systemem AWD, 8-stopniową skrzynią hydrokinetyczną i układem Mild Hybrid pozwalającym obniżyć zużycie paliwa i emisję szkodliwych substancji do atmosfery.
Udoskonalony Tucson oferuje użytkownikowi lepsze materiały wykończeniowe i jeszcze wyższy komfort. Systemy elektroniczne czuwają nad bezpieczeństwem, a cena kusi. Producent przygotował spore rabaty sięgające 10 tysięcy złotych. Dodatkowymi korzyściami są ubezpieczenie i premia za odkup starego auta. Szczegóły oferty znajdziesz poniżej.