Skoda Rapid znika z rynku. Ile trzeba teraz zapłacić za przestronną Skodę?

W Skodzie zmiana warty. Na scenę wjeżdża Scala, a zjeżdża z niej Rapid. W związku z tym, ten funkcjonalny, pełnowartościowy samochód kompaktowy został mocno przeceniony. Prześwietlamy ofertę na liftbacka i sportbacka.
Skoda Rapid 2017 Skoda Rapid 2017 fot. Skoda

Bogate wyposażenie i rabaty

Jak przystało na Skodę, lista wyposażenia może być bardzo długa. Już w standardzie możemy liczyć na manualną klimatyzację, elektrycznie regulowane szyby i lusterka, a także komputer pokładowy i szereg systemów elektronicznych wspierających kierowcę podczas jazdy. W droższych wersjach występuje panoramiczne okno dachowe, 17-calowe obręcze ze stopów lekkich, automatyczna klimatyzacja, tempomat i biksenonowe reflektory z LED-ami do jazdy dziennej.

Przy okazji końca kariery, Skoda przygotowała wysokie rabaty sięgające nawet 10 500 złotych. Nowy cennik Rapida znajdziesz poniżej.

Skoda Rapid 2017 Skoda Rapid 2017 fot. Skoda

Koniec Skody Rapid

Mimo, że Rapid powoli ustępuje miejsca Scali, nie można mu odmówić nowoczesności. Z uwagi na dobrą relację ceny do jakości, jest częstym widokiem pod szyldami korporacji taksówkarskich. Występuje jako hatchback i liftback. Ogromny bagażnik i dużo miejsca w drugim rzędzie potrafią uprzyjemnić długą podróż. Nie można też narzekać na ergonomię i wykonanie materiałów w kabinie. Cieszy obecność różnokolorowych tapicerek i elementów dekoracyjnych ożywiających przedział pasażerski.

Skoda Scala Skoda Scala Fot. Skoda

Nowy rozdział - Scala

Scala to jedna z najważniejszych premier czeskiej marki ostatnich lat. Nowa Skoda jest klasycznym przedstawicielem segmentu C, czyli popularnych kompaktów, ale - co jest typowe dla aut koncernu - przerasta je pod względem wymiarów. Nie chodzi wyłącznie o kabinę pasażerską, w której wygodnie może podróżować pięcioro dorosłych ludzi. Bagażnik Scali pomieści imponujące 467 l. Po złożeniu asymetrycznej kanapy przestrzeń bagażowa powiększa się do 1410 l.

Pod względem bezpieczeństwa Scala będzie korzystać z najnowszych rozwiązań grupy Volkswagena. Na liście znajdzie się 9 poduszek powietrznych, system monitorowania martwego pola, minimalizację skutków kolizji za sprawą automatycznie domykanych szyb i napinanych pasów bezpieczeństwa jeszcze przed możliwym zderzeniem, system informujący o ruchu poprzecznym podczas cofania, system monitorujący zmęczenie kierowcy czy aktywny tempomat czy system wykrywania pieszych, a nawet asystenta jazdy w korku, który w razie potrzeby sam aktywuje hamulce.

W pierwszej fazie sprzedaży pod maskę Scali trafią silniki:

- 1.0 TSI o mocy 95 KM i 115 KM
- 1.5 TSI o mocy 150 KM
- 1.6 TDI o mocy 115 KM

Więcej o:
Copyright © Agora SA