Lexus IS to japoński konkurent niemieckiej klasy średniej. O ile jego przedliftingowa wersja miała pewne niedociągnięcia, odświeżona odmiana jest już pełnoprawnym rywalem "wielkiej trójki". Pod względem liczby sprzedawanych egzemplarzy IS-owi nieco brakuje do głównych konkurentów, ale ruszająca właśnie wyprzedaż rocznika może zdecydowanie zmniejszyć ten dystans. Rabaty przekraczają... 30 tys. zł. Ile trzeba teraz zapłacić za Lexusa IS?
Już podstawowa wersja IS-a jest bogato wyposażona. Na liście znajdują się m.in.:
- Automatyczna klimatyzacja (jednostrefowa),
- zaawansowany system audio Pioneer,
- 7-calowy wyświetlacz multimedialny,
- 17-calowe koła ze stopów lekkich,
- światła do jazdy dziennej LED,
- przednie reflektory Bi-LED,
- podgrzewane fotele przednie,
- system kluczyka bezprzewodowego.
Ile trzeba zapłacić za bazową odmianę z wyprzedaży? I na których wersjach można zaoszczędzić najwięcej?
Pod maską podstawowej wersji Lexusa IS 300 pracuje 4-cylindrowy, 2-litrowy silnik benzynowy. Jednostka rozwija 180 KM maksymalnej mocy, a do tego dysponuje 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Auto przyspiesza od 0 do 100 km/h w 7 sekund, a prędkość maksymalna to 230 km/h. Średnie spalanie podawane przez producenta wynosi 7,0 l/100 km w cyklu mieszanym. Sprawdź, ile trzeba teraz zapłacić za najtańszego Lexusa IS.