Nowe Audi A4 - prześwietlamy cennik

Audi A4 to jeden z najpopularniejszych modeli w segmencie premium. Przyglądamy się ofercie niemieckiego producenta.
Audi A4 B9 Audi A4 B9 fot. Audi

Audi A4 - wymiary

Nowe Audi A4 B9 ma długość 4,73 m i rozstaw osi 2,82 m. W porównaniu z poprzednią generacją wymiary Audi A4 wzrosły, ale ciężar własny znacznie się zmniejszył - nawet o 120 kg (zależnie od silnika). Oszczędności w masie udało się uzyskać dzięki inteligentnej kompozycji użytych materiałów i lekkiej konstrukcji. Nowy model jest jednym z najlżejszych w tej klasie. Tradycyjnie Audi A4 jest dostępne w wersji Limousine (sedan) oraz Avant (kombi)

Bagażnik wersji Avant oferuje 505 litrów pojemności - to najlepszy wynik w segmencie premium. Przy złożonym oparciu tylnej kanapy i załadowaniu po sam dach, pojemność zwiększa się do 1510 litrów.

Audi A4 B9 Audi A4 B9 fot. Audi

Audi A4 - wyposażenie opcjonalne

W obu nowych modelach zastosowano wiele inteligentnych rozwiązań technicznych. Na liście wyposażenia znajdziemy Audi MMI, Audi virtual cockpit, reflektory diodowe Audi Matrix, Audi smartphone interface, system nagłaśniający Bang & Olufsen Sound System z dźwiękiem 3D, Audi phone box z możliwością bezprzewodowego ładowania telefonu komórkowego, wyświetlacz danych na szybie na wprost wzroku kierowcy, nowe systemy wsparcia oraz usługi Audi connect.

Audi A4 B9 Audi A4 B9 fot. Audi

Silniki w nowym Audi A4

Nowe modele są dostępne w szerokiej palecie jednostek napędowych TFSI i TDI. Podstawowa jednostka to benzynowy silnik 1.4 TFSI oferujący moc 150 KM. Oprócz tego w ofercie znajdziemy jednostkę 2.0 TFSI dostępną w dwóch odmianach: 190 i 252 KM. Mocniejsza wersja jest dostępna z napędem quattro. W cenniku nie mogło zabraknąć silnika 2.0 TDI, który występuje w wersji 150 i 190-konnej. Wszystkie silniki można zamówić z 6-biegową skrzynią manualną lub przekładnią S Tronic.

Audi A4 B9 Audi A4 B9 fot. Audi

Standardowe wyposażenie nowego Audi A4

Podstawowa wersja Audi A4 (nazwana po prostu A4) Limousine z silnikiem 1.4 TFSI 150 KM i 6-biegową skrzynią manualną kosztuje od 134 900 zł. Za wariant kombi (Avant) z tym samym silnikiem zapłacimy od 142 500 zł. Na liście wyposażenia znajdziemy takie elementy, jak:

  • Asystent podjazdu z funkcją Auto Hold,
  • system Start/Stop + system rekuperacji,
  • zawieszenie dynamiczne,
  • Audi pre sense city,
  • ESC,
  • kurtyny powietrzne chroniące głowy pasażerów z przodu i z tyłu,
  • poduszki powietrzne, czołowe dla kierowcy i pasażera z funkcją dezaktywacji poduszki powietrznej pasażera,
  • poduszki powietrzne, boczne z przodu,
  • czujnik zmierzchowy świateł z czujnikiem deszczu,
  • szyby termoizolacyjne,
  • kierownica 3-ramienna, wielofunkcyjna, obszyta skórą,
  • automatyczne odblokowanie pokrywy bagażnika,
  • klimatyzacja automatyczna,
  • Multi Media Interface z 7-calowym wyświetlaczem,
  • fotele przednie z regulacją manualną regulacją wysokości,
  • kanapa tylna z dzielonym i składanym oparciem,
  • podłokietnik z przodu.

W wersji Sport dostępnej od 143 600 zł znajdziemy wyżej wymienione wyposażenie i dodatkowe sportowe regulowane elektrycznie fotele w przednim rzędzie.

W gamie Audi znajdują się jeszcze wersje Allroad, S4 oraz RS4. Cenniki i wyposażenie wszystkich odmian sprawdzisz po przejściu w link poniżej.

Więcej o:
Komentarze (37)
Audi A4 - cennik
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • corvelinho

    Oceniono 9 razy -5

    Że zacytuję bohatera pewnego Szwedzkiego filmu wypowiadającego się o Audi i ich właścicielach cyt" Cztery zera na masce a piąte za kierownicą".

  • Gość: Stary qfwfq

    Oceniono 8 razy -4

    Czemu kupujecie brednie producentów, że nowy samochód jest 130 kg lżejszy niż poprzedni? Piszą to od lat przy każdej generacji, tern samochód powinien już ważyć z 5 kg... Tylko nie piszą że cieższy jest silnik z większą turbiną, jakieś wzmocnienia itp.

    Już osobna sprawa że "nowy" A4 z zewnątrz niczym nie różni się od starego, chyba kolorem.

  • Gość: lena

    Oceniono 5 razy -3

    Jakie to premium te awdi, chyba wśród gumofilców.

  • Gość: Tomke1234

    Oceniono 6 razy -2

    Czemu nie wspominacie silniku 3.0 tdi? Do takiej budy to idealny wybór. 2l nie jadą.

  • Gość: KRIS

    Oceniono 1 raz -1

    TRADYCYJNY SZKOPSKI PRZYSADZISTY HEBEL; NO ALE RODACY JAK ZAWSZE NA KOLANACH PRZED NIEMIECKĄ MOTORYZACJĄ BĘDĄ SIĘ ŚLINIĆ; ŻAL

  • tohk

    0

    Artykuł typu "prześwietlamy cennik" to zawoalowane "auta nam się nie sprzedają, pchamy je gdzie się da". Przoduje w nich Lexus a teraz jeszcze Audi. Pierwszy ma "hybrydowego, miejskiego SUV-a" o wadze 2 ton i uroku zmiętej kartki papieru. Słowo "miejski" uzasadnia nonsensowne spalanie autostradowe ale przynajmniej jest bezawaryjny. Co do Audi to wiadomo - odwrotnie.

  • spinaker99

    Oceniono 2 razy 0

    Pozostaje pytanie:kto rozsądny kupuje dzisiaj sedana?auto ma zero pratyczności,podajcie może w liczbach ile procent audi i innych marek to sedany.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX