Honda EV-neo

Czy Honda EV-neo stanie się tym dla popularyzacji elektrycznych jednośladów, co Honda Cub 50 wśród konwencjonalnych odpowiedników?

Honda EV-neo nie jest tylko studyjnym skuterem, który po turze objazdowej po wszystkich salonach zostanie zezłomowany. Honda planuje wprowadzić go do produkcji jeszcze przed końcem 2010 roku. Na początek trafi na rodzimy japoński rynek. Szkoda tylko, że zeszłoroczny EV-Cub  (zobacz zdjęcie ) nie zyskał sympatii zarządu.

EV-neo nie jest też pierwszym elektrycznym jednośladem , ale ze względu na ceny pojazdów z napędem elektrycznym może okazać się atrakcyjny dla mieszkańców coraz bardziej zatłoczonych i zasmrodzonych aglomeracji.

EV-neo będzie się mógł pochwalić osiągami na poziomie skutera z silnikiem o pojemności 50 cm3 . Umożliwi mu to silnik elektryczny zasilany z akumulatorów litowo-jonowych. Zasięg wynosi około 30 km w płaskim terenie. Ponowne naładowanie do pełna zajmie 4 godziny.

ZOBACZ TAKŻE:

Honda CBF 1000A po 50 000 km

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.