Zbudowano go na bazie Imprezy, ale w informacji prasowej producent najbardziej chwalił go za wysoki komfort podróżowania, dużo praktycznych schowków, luksusowe wykończenie i przyjazne środowisku silniki. Dla przypomnienia: japoński crossover mierzy 445 cm długości, 178 cm szerokości, 157 cm wysokości i może pochwalić się prześwitem wynoszącym 22 cm. Nieznacznie wzrósł także rozstaw osi. Wszystko po to, by móc zaoferować pasażerom możliwie przestronne wnętrze.
I rzeczywiście, na brak miejsca nie można w XV narzekać. Pozycja za kierownica jest dobra, nowe fotele są wygodne. Jedynie szeroki tunel środkowy sprawia, że prawa noga cały czas opiera się tapicerkę. Materiały wykończeniowe są twarde, a jakość montażu znana z innych modeli Subaru (więcej w: Subaru XV - pierwsze wrażenia ).
Zdajemy sobie sprawę, że nadwozie kompaktowego crossovera - z ostrymi przetłoczeniami i przysadzistym "zadkiem" - nie każdemu przypadnie gustu. W wyrobieniu sobie własnego zdania, pomoże wizyta w nowej galerii Subaru XV .
ZOBACZ TAKŻE: