Gnijące belki Forda

Korozja to spory problem w starszych autach. A jeśli dotyczy elementów zawieszenia w siedmioletnim aucie? Ford Windstar ma właśnie taki problem

NHTSA prowadzi dochodzenie, czy Ford będzie musiał zająć się naprawą zupełnie przerdzewiałych tylnych belek montowanych w modelu Windstar w latach 1999-2003. Powstało ich około 900 tys. sztuk. Klienci zgłosili już 234 takie przypadki, które spowodowały dwie kolizje. Na szczęście nikt nie został ranny.

Parę przypadków zgłaszanej utraty kontroli nad pojazdem nie odpowiada zachowaniu na drodze przednionapędowych modeli Forda. Kierowca ma kontrolę nad pojazdem przez cały czas - powiedział Said Deep, rzecznik prasowy Ford Motor Company

Jak widać utrata tylnego zawieszenia nie pozbawia nas wg Forda możliwości kierowania samochodem. Z pewnością udowodniła to nie raz sympatyczna zakonnica z komedii Louisa de Funesa, która nie tylko radziła sobie bez tylnego zawieszenia, ale bez całej tylnej części samochodu. Życie to jednak nie bajka i klienci oczekują dziś bardziej zwartych i solidnych aut.

ZOBACZ TAKŻE:

Nowy Seat Alhambra - ZOBACZ TUTAJ

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.