Czy Twój Saab ma gwarancję?

Na początku 2010 roku w USA ruszyła akcja społeczna "Save Saab", czyli ratowania szwedzkiej marki. Wygląda na to że ci, którzy aktywnie w niej uczestnicząc kupili nowego Saaba, po sprzedaży firmy przez GM zostali na lodzie. Ich auta nie mają gwarancji. Jednak nie w Polsce...

Saab Cabrio obchodzi 25-lecie

Koncern General Motors zapewnia, ze Saaby sprzedane za jego "panowania" podlegają pełnej gwarancji. To niewielkie pocieszenie, gdyż GM pozbył się ostatecznie Saaba w kwietniu 2010 roku. Spółka SWAN, utworzona przez Spykera przejęła szwedzką markę, ale kłopoty finansowe i zablokowana sprzedaż Chińczykom doprowadziła ją do bankructwa. Saab niedawno ogłosił, że gwarancje na sprzedane przez nią samochody nie będą dłużej honorowane. W takiej sytuacji znaleźli się posiadacze Saabów w wielu krajach Europy i w USA.

Dobra informacja dla tych, którzy kupili Saaba w Polsce. Przedstawicielem szwedzkiej marki w Polsce jest firma Polar Automobil, która przejęła od Saaba obsługę gwarancyjną. Jeśli więc Saab został kupiony w polskiej sieci dilerskiej, nawet przed 1 kwietnia 2010 roku, każdą usterkę podlegającą naprawie gwarancyjnej można usunąć w autoryzowanej stacji obsługi.

Marcin Lewandowski

ZOBACZ TAKŻE:

Saab 9-3 (2002-2011)

Saab 900 (1993-1998)

Saab - ogłoszenia

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.