Konkurs Zoom-Zoom Mazda Design rozstrzygnięty

W ubiegłym tygodniu rozstrzygnięto organizowany przez Mazdę konkurs "Poczuj radość tworzenia", a firma świętowała 3. urodziny na polskim rynku. Nie zabrakło dodatkowych atrakcji - imprezę uświetniła prezentacja koncepcyjnej MX-5 w wersji Superlight

995 kg frajdy - Mazda MX-5 Superlight

Uczestnicy konkursu mieli za zadanie zaprojektować flakony dla perfum Zoom-Zoom w wersji dla kobiet i dla mężczyzn. Obie kompozycje zapachowe zostały stworzone wspólnie z piosenkarką Kayah i perfumerią Douglas tak, aby jak najlepiej odzwierciedlać koncepcję Zoom-Zoom.

Prace konkursowe można było składać do 6 czerwca na stronie konkursowej mazdadesign.pl w dwóch kategoriach: projekt do wdrożenia i projekt z fantazją. Do konkursu zostali zaproszeni nie tylko  profesjonaliści, ale także osoby, które nigdy wcześniej nie próbowały swoich sił w projektowaniu.

Jury nie miało łatwego wyboru. Konkurs spotkał się z dużym zainteresowaniem - w sumie nadesłano 516 projektów. Jako kryterium oceny brano pod uwagę oryginalność i innowacyjność projektu, nawiązanie do idei Zoom-Zoom Mazdy oraz estetykę i realność wdrożenia.

Honorowym członkiem jury konkursu Zoom-Zoom Mazda Design został Peter Birtwhistle (fot. w galerii), główny projektant Mazdy w Europie, W składzie obecni byli także: Maja Ganszyniec, designerka, Fryderyk Zyska - laureat nagrody Grand Prix konkursu Zoom-Zoom Mazda Design 2010 oraz Małgorzata Żmijska i Agnieszka Kajper, przedstawicielki Międzynarodowego Festiwalu Designu w Łodzi.

Zwycięzcy i nagrody w konkursie Zoom-Zoom Mazda Design

Jan Maciej Kochański - Grand Prix

Nagrodą Grand Prix jest realizacja zwycięskiego projektu, roczne stypendium na studiach podyplomowych w zakresie Design Management na wybranej uczelni w Polsce lub nagroda pieniężna 10 000 zł oraz zestaw toreb podróżnych Mazda.

Marta Garbińska i Jan Lutyk - II miejsce

Nagroda za zajęcie II miejsca to 5 000 zł oraz nawigacja TomTom.

Maksymilian Barcik - w yróżnienie Petera Birthwhistle (w kategorii projekt z fantazją)

Nagrodą za wyróżnienie Honorowego Członka Jury Petera Birthwhistle jest 2 000 zł oraz nawigacja TomTom.

Wyróżnienia specjalne Jury konkursu:

3. urodziny Mazdy w Polsce

Rozstrzygnięcie konkursu było dla Mazdy również okazją do podsumowania trzech lat działalności na polskim rynku. W tym czasie sprzedano u nas 9 743 auta. Największą popularnością wśród klientów cieszą się: Mazda6 (3 271 egzemplarzy), Mazda3 (2 906 szt.) i Mazda2 (1 673 szt.).

W czerwcu 2008 r. działało 11 autoryzowanych punktów dealerskich i dodatkowo 17 autoryzowanych stacji obsługi (ASO). Dziś sieć obejmuje 27 punktów dealerskich i 16 ASO.

msob, źrodło: Mazda

ZOBACZ TAKŻE:

Mazda 6 2.2 MZR-CD Sport - TEST

Która generacja Mazdy 626/6 podoba Ci się najbardziej?

Mazda 6 - ogłoszenia

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.