Oznacza to 15-procentowy wzrost rok do roku. 416,5 tys. aut sprzedano w USA (+23 proc.), 159 tys. w Chinach (+17 proc.), 143 tys. w Brazylii (-9 proc.), a 112 tys. - w Europie (+7 proc.). Znaczące, dwucyfrowe wzrosty Chevrolet osiągnął m.in. w Danii, Turcji, Francji i Rosji.
Koniem pociągowym oferty jest Cruze z wynikiem blisko 151 tys. egzemplarzy - ponad dwa razy więcej niż w pierwszym kwartale 2010 roku. Od chwili premiery modelu w 2009 roku, znalazł on na świecie 600 tys. nabywców. Wzrost popularności Cruze'a obrazuje wykres:
Wszystko wskazuje na to, że Chevrolet dopiero nabiera wiatru w żagle. Niedawno do salonów trafił atrakcyjnie wyceniony minivan Orlando , a w kolejce czekają już kolejne modele - miejskie Aveo /Sonic, średniej wielkości sedan Malibu oraz Cruze w wersji hatchback.
Marcin Sobolewski
Oryginalny billboard Chevroleta