Rusza nowa edycja konkursu Zoom-Zoom Mazda Design

Lubisz rysować? Masz głowę pełną pomysłów? Weź udział w ogólnopolskim konkursie Zoom-Zoom Mazda Design

W ubiegłorocznej edycji konkursu zadaniem było zaprojektowanie nadwozia albo użytkowego elementu samochodu oddających "mazdowskiego" ducha Zoom-Zoom. W tym roku uczestnicy mają stworzyć coś z goła innego, a mianowicie - flakon perfum.

Nie trzeba być profesjonalistą, by wziąć udział w zabawie. Mazda zaprasza do konkursu także osoby, które nigdy wcześniej nie próbowały swoich sił w projektowaniu. Już w najbliższy poniedziałek (18 kwietnia) pod adresem www.mazdadesign.pl zostanie uruchomiony specjalny, konkursowy serwis. Na stronie, do 6 czerwca można zgłaszać swoje prace. Każdy uczestnik może przysłać po jednym projekcie w każdej z kategorii: projekt do wdrożenia i projekt z fantazją.

Prace oceniane będą za oryginalność i innowacyjność, nawiązanie do designu Mazdy oraz estetykę i realność wdrożenia. Ważna będzie również spójność koncepcji na obie wersje flakonu - męską i damską.

Przede wszystkim jednak liczy się pomysł. Projekt nie musi być profesjonalnie przygotowany - wystarczy nam szkic i krótki opis koncepcji autora. Konkurs jest dla osób z fantazją, które najlepiej w projekcie oddadzą Zoom-Zoom i linię designu Mazdy KODO "Dusza ruchu" - podkreśla Peter Birtwhistle, główny projektant Mazdy w Europie, honorowy członek jury konkursu.

Uczestnicy stworzą opakowanie, a Kayah we współpracy z ekspertami z perfumerii Douglas skomponują zapach, który najlepiej odda filozofię Zoom-Zoom. Gotowy produkt trafi na półki jesienią.

Więcej szczegółów na temat konkursu oraz nagrodach znajdziecie na stronie konkursu - www.mazdadesign.pl

ZOBACZ TAKŻE:

Finał Zoom-Zoom Mazda Design

Limitowane Mazdy Kirei

Mazda 6 - ogłoszenia

Więcej o:
Copyright © Agora SA