Moto-nowości w kioskach

W marcu, miłośnicy motoryzacji znajdą w Kioskach przynajmniej dwie nowości. Axel Springer Polska wprowadza na rynek nowy tytuł "Auto Test", a polska edycja "Top Gear" otrzymała odświeżoną szatę graficzną

"Auto Test" to stustronnicowy dwumiesięcznik zawierający z testy oraz porównania samochodów. Magazyn podzielony jest na pięć głównych działów. W rubryce "Testy" redakcja szczegółowo sprawdza różne modele samochodów, a na stronach "Poradnika kupującego" opisuje najatrakcyjniejsze warianty aut oferowanych na naszym rynku. Dział "Panorama" to prezentacje nowych samochodów, wchodzących aktualnie do sprzedaży. W rubryce "Używane" znajdują się informacje o usterkowości, kosztach napraw i eksploatacji samochodów najbardziej popularnych na giełdach czy w komisach. Jak przekonuje wydawca, tytuł skierowany jest przede wszystkim do osób planujących zakup samochodu.

Zmiany zaszły także w polskiej edycji magazynu "Top Gear" (Grupa Burda). Od numeru marcowego miesięcznik ma odświeżoną makietę, zmieniły się też nazwy części jego działów. Bez zmian pozostała cena miesięcznika (5,90 zł), jego objętość (148 stron) oraz nakład (115 tys. egz.).

ZOBACZ TAKŻE:

"Cars" najlepszy wśród magazynów

Waszym zdaniem najlepsze "Auto-Moto"

Chrysler Voyager - ogłoszenia

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.