Spoty reklamowe emitowane przy okazji finału rozgrywek zawodowej ligi futbolu amerykańskiego - Super Bowl - to prawdziwa wojna na szczycie. 30-sekundowa reklamówka kosztowała w tym sezonie 2,8-3 mln dolarów. Nic dziwnego, bo przed telewizorami zasiądzie wtedy ponad 100 milionów Amerykanów.
Pokryzysowy oddech skutecznie przyciągnął reklamodawców, a wśród nich General Motors, Kię i Hyundaia, Volkswagena oraz Audi , BMW i Mercedesa . Wcześniej prezentowaliśmy już reklamę nowego Audi A8, w której zagrała również klasa S (zobacz tutaj ). Cztery pierścienie wieszczą tam koniec "staromodnego" luksusu, którego symbolem są auta z gwiazdą na masce. Swoją obecność zaznaczy podczas finału Super Bowl zaznaczy także BMW. Firma wraca do kampanii po 10-letniej przerwie z reklamą nowego X3 .
Reklama Mercedesa to hołd dla 125-letniej tradycji firmy. Po jej obejrzeniu niejednemu fanowi marki zakręci się łezka w oku. Nie zabrakło piosenki Janis Joplin, ani najjaśniejszych gwiazd z przeszłości. W jednej z ostatnich scen na ekranie pojawiają się gorące nowości: SLS AMG Roadster, klasa C Coupe , nowy CLS i SLK , a także... znany raper P.Diddy. Zapraszamy do oglądania filmu i galerii zdjęć , gdzie znajdziecie zdjęcia wspomnianych modeli.
A jak wyglądało kręcenie reklamy? Poniżej wideo "od kuchni":
Oto wspomniane już reklamy Audi A8 i BMW X3. Która jest Waszym zdaniem najciekawsza? Zapraszamy do głosowania w naszym sondażu, zlokalizowanym pod artykułem.
Marcin Sobolewski
Mercedes 600 Elvisa pod młotek - ZOBACZ TUTAJ