Złote nano

Tata nano to najtańszy samochód świata, ale mimo to sprzedaje się bardzo słabo. Czy wersje pokryte złotem i klejnotami pomogą odzyskać autu początkowy poziom sprzedaży?
Złote Nano Tata szuka sposobów na zwiększenie sprzedaży modelu Nano Tata Nano to najtańszy samochód świata, ale sprzedaje się bardzo słabo. Czy wersje pokryte złotem i klejnotami pomogą odzyskać początkowy poziom sprzedaży? Tata Nano to najtańszy samochód świata, ale mimo to sprzedaje się bardzo słabo. Czy wersje pokryte złotem i klejnotami pomogą odzyskać autu początkowy poziom sprzedaży? Dwa lata temu, podczas salonu samochodowego w Delhi, Ratan Tata prezes koncernu noszącego jego nazwisko zaprezentował najtańszy samochód świata. Trzy miesiące później rozpoczęto sprzedaż w Indiach, a po samochód ustawiły się kolejki chętnych. W listopadzie 2010 roku sprzedano zaledwie 589 sztuk. Za główną przyczynę tego stanu rzeczy uważa się brak opcji kredytowych oferowanych klientom i pożary, jakie wybuchały w tych autach samoczynnie. Ponoć firma już sobie poradziła z tym ostatnim problemem, co jednak nie przekonuje potencjalnych nabywców. Na szczęście w grudniu poziom sprzedaży podniósł się do rozsądnego poziomu 5 784 sztuk. Co zrobić aby utrzymać ten poziom? Odpowiedź to reklama. Tata we współpracy z Titan Industries postanowiła uczcić 5000-lecie hinduskiego jubilerstwa. Z tej okazji powstanie kilka Nano pokrytych szczerym złotem i prawdziwymi klejnotami. Ciekawe, czy uczynienie z taniego jeździdełka najdroższego auta na świecie pomoże jeszcze bardziej zwiększyć sprzedaż?

Dwa lata temu, podczas salonu samochodowego w Delhi, Ratan Tata prezes koncernu noszącego jego nazwisko zaprezentował najtańszy samochód świata. Trze miesiące później rozpoczęto sprzedaż w Indiach, a po samochód ustawiły się kolejki chętnych.

W listopadzie 2010 roku sprzedano zaledwie 589 sztuk. Za główną przyczynę tego stanu rzeczy uważa się brak opcji kredytowych oferowanych klientom i pożary, jakie wybuchały w tych autach samoczynnie. Ponoć firma już sobie poradziła z tym ostatnim problemem, co jednak nie przekonuje potencjalnych nabywców. Na szczęście w grudniu poziom sprzedaży podniósł się do rozsądnego poziomu 5 784 sztuk. Co zrobić aby utrzymać ten poziom? Odpowiedź to reklama.

Tata we współpracy z Titan Industries postanowiła uczcić 5000-lecie hinduskiego jubilerstwa. Z tej okazji powstanie kilka nano pokrytych szczerym złotem i prawdziwymi klejnotami. Ciekawe, czy uczynienie z taniego jeździdełka najdroższego jeździdełka na świecie pomoże jeszcze bardziej zwiększyć sprzedaż?

Zapraszamy do galerii.

Marcin Lewandowski



ZOBACZ TAKŻE:

Rządowa zapomoga przy zakupie elektrycznego samochodu


136 akcji nawrotowych w 2010 roku


Samochody: Tata Indica - ogłoszenia

Rządowa zapomoga przy zakupie elektrycznego samochodu

Więcej o: