Ferrari zaatakuje nowy segment?

Luca de Montezemola, prezes Ferrari, obiecał przywieźć na najbliższe genewskie targi "odmienny" model firmy. Szykuje się hybryda, limuzyna czy może SUV?
Ferrari zaatakuje nowy segment? Szykuje się hybryda, limuzyna czy może SUV? Luca de Montezemola, prezes Ferrari, obiecał przywieźć na najbliższe genewskie targi "odmienny" model firmy. Szykuje się hybryda, limuzyna czy może SUV? Konserwatywna oferta Ferrari nie spotyka się ze zrozumieniem europejskich władz, które wymuszają produkcję mniej trujących aut. W rozmowie z francuskim magazynem sportowym Luca de Montezemola zdradził, że na genewskim stoisku będziemy mieli okazję zobaczyć nowy model firmy, "dostosowany do potrzeb zmieniającego się świata". Nie wiadomo jednak, czy chodzi o Californię wyposażoną w układ start-stop i system odzyskiwania energii, o hybrydę opartą o następcę 612-ki, czy o zupełnie nowy wóz. Kilka miesięcy temu Ferrari ujawniło, że w przypadku konieczności poszerzenia gamy modelowej najpewniej zdecydowałoby się na produkcję limuzyny, podobnej do koncepcyjnego Lamborghini Estoque.

Konserwatywna oferta Ferrari nie spotyka się ze zrozumieniem europejskich władz, które wymuszają produkcję mniej trujących aut (o ile wierzyć w ogóle w efekt cieplarniany). W rozmowie z francuskim magazynem sportowym Luca de Montezemola zdradził, że na genewskim stoisku będziemy mieli okazję zobaczyć nowy model firmy, "dostosowany do potrzeb zmieniającego się świata".

Nie wiadomo jednak, czy chodzi o Californię wyposażoną w układ start-stop i system odzyskiwania energii, o hybrydę opartą na następcy 612-ki, czy o zupełnie nowy wóz. Kilka miesięcy temu Ferrari ujawniło, że w przypadku konieczności poszerzenia gamy modelowej najpewniej zdecydowałoby się na produkcję limuzyny, podobnej do koncepcyjnego Lamborghini Estoque.

Marcin Sobolewski

Duńskie MPK szybsze od Ferrari | Wideo

Ferrari 458 ze szklanym dachem

Ferrari - ogłoszenia

Więcej o: