LA 2010 | Premiery aut na Facebooku

Agencje reklamowe coraz częściej stawiają na nietuzinkowe formy promocji, urządzając interaktywne prezentacje samochodów na portalach społecznościowych


Szukacie dodatkowych informacji ze świata czterech kółek? A może chcielibyście poznać pracę redakcji Moto.pl "od kuchni"? Dołączcie do grona naszych fanów na Facebooku!

Ci, którzy zaczynają dzień od wizyty na stronach Facebooka lub prowadzą swój mikroblog na Twitterze, mieli okazję na bieżąco śledzić premiery salonu samochodowego w Los Angeles (tutaj znajdziesz listę i opisy najciekawszych nowości).

Chevrolet relacjonował prezentację Camaro Convertible, Toyota - elektrycznej RAV-ki, a Dodge - nowego Durango. Volkswagen poszedł o krok dalej i dzień przed premierą opublikował na Facebooku zdjęcia nowego Eosa. Ozdobą stoiska poza odświeżonym coupe-kabrioletem była modelka Heidi Klum.

Na tym nie koniec. Porsche urządziło wirtualny chat z menedżerem działu sportowego, a Audi przed amerykańskim debiutem modelu A7 udzieliło wywiadu z szefem designu.

Ford - po premierze Fiesty doświadczony w promocji aut w sieci - promował nowego Focusa, serwując fanom wirtualne wyścigi i casting, w którym wyłoniono uczestników prawdziwego rajdu "Amazing Race".

Wszyscy, którzy zdecydowali się na ten rodzaj promocji, liczą na możliwość dotarcia do nowych klientów i wzmocnienie wizerunku modeli, nim te zdążą jeszcze wyjechać na drogi.

Marcin Sobolewski, źródło: LA Times

Cztery kółka na Facebooku - WIĘCEJ

2,6 sek. do setki, czyli najlepsze auta w sprincie

Alfa Romeo Brera - ogłoszenia