Według Japończyków luksusowy samochód pozbawiony dodatków z zakresu komfortu czy bezpieczeństwa nie jest luksusowym samochodem. Na dowód, oddział marki w RPA przygotował wykresy kołowe, które ilustrują, ile pieniędzy zaoszczędzi klient w przypadku zakupu Lexusa i na jakie wyposażenie może liczyć w standardzie. Niewinna reklama nabiera sensu, gdy spojrzymy na kształty wykresów, do złudzenia przypominające logotypy niemieckiej konkurencji.
"W Lexusie luksus nie jest opcją, jest standardem" - przekonują marketingowcy na stronie internetowej producenta . Jak myślicie, Wielka Trójka odpowie na tę kampanię? W końcu marketingowe przepychanki między producentami to nie nowość. Jeśli jeszcze nie oglądaliście tej reklamy Audi, zapraszamy ( tutaj znajdziesz nasz zeszłoroczny plebiscyt na najlepszą samochodową reklamę):
Historia kołem się toczy - Lexus - ZOBACZ TUTAJ