Mercedes liderem w USA?

Po 10 latach królowania wśród marek premium, Lexus może zostać zdetronizowany przez Mercedesa lub BMW

Po wielu miesiącach spadków spowodowanych kryzysem gospodarczym, sprzedaż aut marek premium na rynku amerykańskim systematycznie rośnie. Lexus odrabia jednak straty wyjątkowo wolno. W czerwcu sprzedał o 2,7% więcej aut niż przed rokiem (17 332 egz.). Mercedes zanotował tymczasem 25-procentowy wzrost (18 997 szt.), a BMW - 15% (19 182 szt.). Mimo znacznych wysiłków, Audi nadal sprzedaje w USA poniżej 10 tys. aut miesięcznie (w czerwcu - 8 601, +14,3%).

Nie bez znaczenia dla amerykańskich klientów jest ofensywa obydwu niemieckich marek w segmencie hybryd, bogata oferta modeli oraz akcje serwisowe, które nieustannie trapią auta produkowane przez koncern Toyoty . Po aferze z blokującymi się pedałami gazu i wadliwymi matami podłogowymi, na jaw wyszły problemy Lexusa ze zbiornikami paliwa w modelu HS 250h, układem ESP (GX), nietrzymaniem toru jazdy (LS) oraz sprężynami zaworów w silnikach V8.

Historia kołem się toczy - Lexus - ZOBACZ TUTAJ

Lexus LS 460 Sport - gdzie ten Sport? - GALERIA

Samochody: Lexus LS - ogłoszenia

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.