Mercury z kraju RAD

Rosjanie kochają amerykańskie samochody do tego stopnia, ze postanowili zbudować... własną interpretację Mercury'ego z 1949 roku
Mercury z kraju RAD Bazę dla nowego auta stanowi podwozie Porsche Cayenne. Rosjanie kochają amerykańskie samochody do tego stopnia, ze postanowili zbudować... własną interpretację Mercury'ego z 1949 roku. Rosjanie kochają amerykańskie samochody do tego stopnia, ze postanowili zbudować... własną interpretację Mercury'ego z 1949 roku. Mercury z 1949 roku to jeden z najczęściej przerabianych klasycznych samochodów amerykańskich. Posiada nadwozie o pięknych kształtach i doskonale nadaje się do modyfikacji polegających m.in. na obniżeniu dachu. Ten styl był wielokrotnie naśladowany, lecz niestety nie każde auto dobrze wygląda po takiej operacji. Ilość pracy, jaką trzeba włożyć w stworzenie prawdziwego customa, jest ogromna, ale można skorzystać z wyspecjalizowanych, profesjonalnych warsztatów. W Rosji nie ma ich za wiele, poza tym problemem może być przestarzałe podwozie. Być może dlatego R.A.D. (Russian Automotive Design) zdecydował się zbudować auto od podstaw, a z oryginału czerpać tylko inspirację. Bazę dla nowego auta stanowi podwozie Porsche Cayenne, które utrzyma ciężką budę i zapewni osiągi godne sportowego... SUV-a. Po wykonaniu szkiców i form zabrano się za budowę nadwozia. Kompletny samochód ma być gotowy jeszcze w tym roku.

Mercury z 1949 roku to jeden z najczęściej przerabianych klasycznych samochodów amerykańskich. Posiada nadwozie o pięknych kształtach i doskonale nadaje się do modyfikacji polegających m.in. na obniżeniu dachu. Ten styl był wielokrotnie naśladowany, lecz niestety nie każde auto dobrze wygląda po takiej operacji.

Ilość pracy jaką trzeba włożyć w stworzenie prawdziwego customa jest ogromna, ale można skorzystać z wyspecjalizowanych, profesjonalnych warsztatów. W Rosji nie ma ich za wiele, poza tym problemem może być przestarzałe podwozie. Być może dlatego R.A.D. (Russian Automotive Design) zdecydował się zbudować auto od podstaw a z oryginału czerpać tylko inspirację.

Bazę dla nowego auta stanowi podwozie Porsche Cayenne, które utrzyma ciężką budę i zapewni osiągi godne sportowego... SUV-a. Po wykonaniu szkiców i form zabrano się za budowę nadwozia (zobacz tutaj). Kompletny samochód ma być gotowy jeszcze w tym roku.

Marcin Lewandowski


ZOBACZ TAKŻE:

Lowrider Extreme | śmigaj Warszawą

Więcej o: