Mowa o amerykańskiej marce Monster Energy. Skład napoju jest niemal identyczny z tym, którym napełniane są popularne srebrno-granatowe puszki z czerwonym bykiem. Strategia marketingowa zresztą też jest podobna. To prosta zasada: inwestowanie milionów w kontrowersyjne gwiazdy żyjące na granicy.
Monster już podbił rynek amerykański, teraz powoli rusza w Europę. W tym roku producent podpisał umowy sponsorskie z mistrzem F1 Jensonem Buttonem i legendą MotoGP Valentino Rossim. Na kaskach obu zawodników błyskawicznie pojawiły charakterystyczne trzy jaskrawozielone smugi na czarnym tle. Firma okleiła też rajdowego Focusa WRC Rossiego podczas Monza Rally Show odbywającego się pod koniec roku.
Za oceanem Monster inwestuje m.in. mega gwiazdę motocrossu Ricky'ego Carmichaela, kierowcę NASCAR i miłośnika Dakaru Robby'ego Gordona i rajdowego pasjonata Kena Blocka. Z tym ostatnim będzie się wiązała najprawdopodobniej strategia podboju rynku europejskiego.
Cały artykuł możecie znaleźć tutaj .
ZOBACZ TAKŻE: