Ustawienia zawieszenia każdego seryjnego Porsche , które pojawiło się na rynku od 1993 roku było w głównej mierze dziełem Waltera. To on decydował o ostatecznym zestrojeniu wielu podzespołów, które bezpośrednio odpowiadają za prowadzeniem auta. W tym, między innymi działaniem systemów ESP . Ogromne doświadczenie rajdowe oraz niezwykłe wyczucie samochodu sprawia, że do teraz jest ogromnym autorytetem w tej branży.
Mimo swojego wieku nie zamierza on jednak rezygnować z rywalizacji. Okazuje się, że Walter Röhr wystartuje w przyszłorocznym 24-godzinnym wyścigu Nurburgring . Pojedzie najnowszym Porsche 911 GT3 RS.
"Żadna inna seryjna 911-tka nigdy nie była tak blisko wyścigowego samochodu, jak najnowsze GT3 RS" - powiedział Walter Röhrl
Nie myślcie, że to będzie pierwsze spotkanie Waltera z tym torem. Oprócz tego, że bardzo często testuje tam zestrojenia zawieszenia seryjnych Porsche, startował również w wyścigu 24h Nurburgring w 1992 roku.
Marek Sworowski Jesteśmy też na Facebooku i Blipie
ZOBACZ TAKŻE: