Ford daje 10 lat gwarancji

W zeszłym tygodniu odbył się finał olimpiady serwisowej Forda. Już niedługo właściciele używanych aut spod znaku niebieskiego owalu będą mogli skorzystać z nowego programu gwarancyjnego

24 września w Zielonej Górze odbył się finał Olimpiady Forda i konkursów na najlepszych sprzedawców części, doradców serwisowych, doradców zakładu napraw nadwozi, mechaników, blacharzy i lakierników. Ford od 7 lat wyłania najlepszych fachowców swoich placówek. Za cel rywalizacji przyjął podnoszenie kwalifikacji i jakości usług. W trzech etapach eliminacji odbyły się testy teoretyczne i praktyczne.

Tytuł Profesjonalnego Sprzedawcy Części Zamiennych Roku 2009 przypadł Adamowi Pietrusze, a Doradcą Autoryzowanego Zakładu Napraw Nadwozi Roku - Andrzejowi Otrębusowi. Obaj są pracownikami Lipski BS Warszawa, tak jak Grzegorz Malon - zdobywca tytułu Blacharza Roku. Doradcą Serwisowym Roku został Marcin Kowalski, reprezentujący dealera Auto Plaza z Warszawy. Tytuł Mechanika Roku zdobył Feliks Musialski z Pol Motors Wrocław, a Lakiernika Roku - Dariusz Stolarski z BIG Autohandel Olsztyn. W autoryzowanych serwisach Forda pracuje obecnie 180 sprzedawców części, 170 doradców serwisowych, 485 mechaników, 142 blacharzy i 150 lakierników.

Już niedługo Ford wprowadzi w Polsce ofertę gwarancyjną dla posiadaczy aut od 2 do 10 lat i z przebiegiem do 200 tys. km. Gwarancja obejmie silnik z wybranym osprzętem, skrzynię biegów i układ przeniesienia napędu, zawiera też usługę assistance. Dotyczy wszystkich modeli Forda o masie całkowitej do 3,5 tony. Jak można skorzystać z gwarancji? Wystarczy co roku odbywać przegląd okresowy. Usługa będzie objęta dodatkową, niewielką opłatą. Właściciele aut używanych starszych niż 2 lata również będą mogli skorzystać z gwarancji po przejściu przeglądu polegającego na sprawdzeniu historii serwisowej i stanu technicznego egzemplarza.

Szczegóły Ford ujawni za kilka tygodni. Oferta wydaje się korzystna, jeśli uwzględnić wagę, jaką polscy klienci przywiązują do gwarancji. W skład osprzętu silnika ma wejść m.in. koło dwumasowe czy sprężarka klimatyzacji. Z drugiej strony silniki i skrzynie biegów w nowoczesnych samochodach zazwyczaj nie sprawiają problemu. Ford liczy na zwiększenie ruchu w autoryzowanych serwisach z pomocą okresowych przeglądów i odebranie klientów prywatnym warsztatom.

Marcin Sobolewski

Ford Iosis Max

Focus RS jeszcze mocniejszy - ZOBACZ TUTAJ

Samochodem po Europie - PORADNIK

Samochody: Ford Focus C-Max - ogłoszenia

Więcej o:
Copyright © Agora SA