Ankieta sposobem na reklamę
Jak wynika z podsumowania ankiety pod hasłem "Monitor opon 2009", przeprowadzonej wśród 4 000 członków niemieckiego automobilklubu ADAC, jeden na czterech ankietowanych wybrałby do swojego auta opony Continental. Podpieranie się autorytetem automobilklubu ADAC to świetne zagranie marketingowe. Bycie członkiem ADAC nie oznacza przecież, że jest się inżynierem, czy innym specjalistą branży oponiarskiej.
Przyglądając się wynikom testów opon 195/65 R 15 T przeprowadzonych przez ADAC przed ostatnim sezonem zimowym widzimy, że nowa opona Continental WinterContact TS830 zajęła drugie miejsce przed Pirelli Winter 190 Snowcontrol i Dunlopem SP Winter Sport 3D, ustępując jedynie oponie Goodyear UltraGrip 7+. Podobnie sytuacja wygląda w teście opon zimowych o rozmiarze 175/65 R 14 T, gdzie znów Continental WinterContact TS800 zajął drugie miejsce przed Goodyearem UltraGrip 7+ i Dunlopem SP Winter Response, ustępując tym razem oponie Vredestein Snowtrac 3.
Nie jest zaskoczeniem, że niemiecki Continental jest najbardziej rozpoznawalną marką opon w swojej ojczyźnie. Nie jest też tajemnicą, że osiąga zazwyczaj bardzo dobre wyniki w testach porównawczych. Jednak wynik ankiety mówiący, że co czwarty "automobilista" zza naszej zachodniej granicy wybrałby opony tej marki może być zaskakujący. Zwłaszcza, że segment premium, do którego Continental jest zaliczany, stanowi w Niemczech jedynie około 30% rynku opon.
A ty, jakiej marki opony premium wybrałbyś do swojego samochodu? Zapraszamy do sondażu poniżej.
Marcin Lewandowski
Orzeł nadlatuje: E-Type Speedster - ZOBACZ TUTAJ
Konkurs: samochodem po Europie - ZOBACZ WIĘCEJ
-
Drogi ekspresowe będą płatne dla osobówek? Rzecznik ministerstwa dementuje [AKTUALIZACJA]
-
Wciąż kradną katalizatory. W Warszawie policja złapała złodziei na gorącym uczynku
-
Odświeżona Tesla bez połowy kierownicy. Za to przyspiesza w dwie sekundy i można grać w Wiedźmina
-
Używane Audi A4 - opinie i awarie. Sprawdzamy trzy generacje B7, B8 i B9. To prawdziwy hit
-
BMW pokazało jeden z najbardziej sportowych sedanów świata. BMW M5 CS kosztuje 850 tys. zł [WIDEO]
- Opinie Moto.pl: Jeep Renegade Trailhawk 4xe. Mały Jeep ma teraz wtyczkę i aż 240 KM
- Wynajem długoterminowy, czy leasing? Diabeł tkwi w szczegółach
- Nie musisz mieć lupy, żeby dostrzec zmiany. MINI przeszło lifting
- Hyundai Tucson debiutuje w wersji N Line. Nawet 265 KM i sportowe dodatki
- Sprzedaż samochodów w Europie. Całe podium w elektrykach. Całe? Nie, jeden model walczy
Forum
- Jestem ciekaw co Wy na to? (5)
- O/T - zaczynamy eksportować terrorystów? (9)
- OT - mniej szczepionek.... CCC? (18)
- Co decyduje o przyspieszeniu samochodu? (43)
- Absolutnie, absolutnie O/T religia (55)
- Komu DS9? (46)
- Bat na daltonistów (41)
- OT - co zrobią Republikanie...? (24)
- Galtomonek będzie szczęśliwy jak to przeczyta... (18)
- opony dzisiaj (35)