Ekoolimpiada

Czerwiec w salonach Toyoty to tradycyjnie "zielony" miesiąc. Japoński producent znany z produkcji hybryd nasila edukację ekologiczną nie tylko wśród swoich pracowników i partnerów, ale także swoich klientów

Ekologia to najlepszy sposób na promocję w motoryzacyjnym świecie. Niemal wszystkie marki chcą być postrzegane jako ekologiczne, nawet te o tak sportowym image'u jak Porsche.

Celem "Zielonego Miesiąca" Toyoty jest zmiana naszych nawyków, a tym samym bardziej świadome oszczędzanie papieru, paliwa i energii. U dilerów będzie można zobaczyć plakaty informujące o zmianach klimatycznych, a także sprawdzić jak w codziennym możemy być bardziej "eko".

Toyota kładzie również duży nacisk na edukację wśród młodzieży. Właśnie odbywa się finał gimnazjalnej Olimpiady Wiedzy Ekologicznej w Wiercinie, największego ogólnopolskiego konkursu ekologicznego. Przez ostatnie 7 lat w Zielonej Olimpiadzie, której mecenasem jest Toyota, uczestniczyło ponad pół miliona uczniów. Szczepan Mroczek

Elektryczne Mitsubishi w salonach - ZOBACZ TUTAJ

Diesel kontra Hybryda - WIDEO

Samochody: Toyota Prius - ogłoszenia

Więcej o:
Copyright © Agora SA