Wybierz najlepszą reklamę, część III

Reklama ma za zadanie nie tylko sprzedać produkt, ale również zafundować duszę blaszanej budzie na czterech kołach. Dobry pomysł albo rozbrajająca puenta sprawiają, że reklamy często są lepsze niż samochody, które w nich występują

Nikt już nie ma czasu na marketingowy bełkot. Dziś reklama musi rozśmieszać, zachwycać, zastanawiać.  Jeśli coś nas zainspiruje, zaczynamy o tym opowiadać innym i tak rodzi się sukces. Jedna zasada się nie zmienia - liczy się dobry pomysł.

W poprzednich odcinkach: część I część II

W poprzedniej (drugiej już) osłonie plebiscytu na czele utrzymuje się oryginalna reklama Hondy Accord. Drugie miejsce zajmuje klip prezentujący Peugeota 206, a trzecie - Seata Pandę.

Pora na kolejną porcję soczystych spotów. Jak zwykle, najlepszą Waszym zdaniem reklamę wybierajcie w sondażu znajdującym się na dole strony . Czekamy na Wasze propozycje reklam oraz komentarze.

Już w piątek i sobotę następne części plebiscytu. Zwycięskie filmy spotkają się we wtorek w Wielkim Finale.

Audi Quattro Pieskie życie obce jest właścicielom Audi z napędem Quattro

Nissan Pathfinder O tym, jak ważne jest zawieszenie... nie tylko samochodu.

Volkswagen

Stosowanie zamienników wymaga nie lada fantazji.

BMW M5 BMW rozwiewa wątpliwości, które auto jest najszybsze.

Mitsubishi Lancer Kiedy dzieci zadają trudne pytania...

Marcin Sobolewski

Wybierz najlepszą Twoim zdaniem reklamę
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.