Nowocześniejsze silniki na 2010

Nieco więcej mocy, maksymalnego momentu obrotowego oraz kilka innych mniej niezauważalnych zmian to cechy motocykli R 1200 GS oraz R 1200 GS Adventure na rok 2010

BMW zdradziło tajemnicę, czym będą różniły się motocykle z serii R 1200 GS oraz R 1200 GS Adventure, które pojawią się już wkrótce w salonach, od obecnych modeli. Wszystkie informacje są tym bardziej interesujące, że są to najlepiej sprzedające się maszyny w ofercie bawarskiego producenta.

Największe zmiany poczyniono w silniku. Sam układ tłoków oczywiście nie mógł ulec zmianie, bowiem silniki typu boxer to wizytówka firmy. Niemniej jednak poczyniono pewne modyfikacje, które spowodowały wzrost mocy. Motory na rok 2010 zamiast jednego, będą miały dwa wałki rozrządu. Pozwoliło to między innymi zwiększyć moc silnika z 105 KM do 110 KM. Urósł również maksymalny moment obrotowy - 120 Nm zamiast 115 Nm. Oprócz tego, jak twierdzą konstruktorzy poprawi się elastyczność na niższych obrotach oraz reakcja na gaz.

Pod względem stylistycznym GS-y nie przejdą większych zmian. Producent w zamian za to udostępni je w nowych kolorach.

Marek Sworowski

Unikalny Bonneville - ZOBACZ WIĘCEJ

Motocykle: BMW GS - ogłoszenia

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.