Honda CR-Z jeszcze bardziej zadziorna

Małej hybrydzie z Japonii zarzuca się, że jest zbyt słabowita. Szefowie Hondy najwyraźniej wzięli sobie do serca te sugestie, bo podczas Goodwood Festival of Speed zaprezentowali kolejną pikantną wersję modelu, stworzoną do zabawy na torze

Kolejną, bo zbudowaną na bazie już podkręconej odmiany przygotowanej przez Mugena. Z zewnątrz od usportowionego pierwowzoru różni się m.in. poszerzonymi błotnikami, 18-calowymi obręczami kół, pokaźnym dyfuzorem w tylnym zderzaku, nowym przednim zderzakiem z ogromnym spojlerem oraz większym skrzydłem na klapie bagażnika.

Firma nie zdradza na razie jakie zmiany zaszły pod maską. Dla przypomnienia, "zwykły" Mugen CR-Z dysponuje mocą 200 KM i 245 Nm maksymalnego momentu obrotowego, generowanymi przez zmodyfikowany i wzmocniony kompresorem układ z cywilnej Hondy CR-Z. Pozwala on małej Hondzie rozpędzić się do setki w czasie 6,6 sek. Hybryda z dopiskiem RR będzie najprawdopodobniej posiadać jeszcze większy potencjał.

Bartosz Sińczuk

ZOBACZ TAKŻE:

Mugen CR-Z w szczegółach

Honda CR-Z od 85 900 zł

Honda CR-Z - ogłoszenia

Więcej o:
Copyright © Agora SA