Kolejna Camry nie będzie nudna

Toyota Camry to duży i w założeniu komfortowy sedan pełniący poza Europą role samochodu klasy średniej. O dotychczasowych generacjach można powiedzieć dużo dobrego, ale nie to, że miały porywającą stylistykę. Teraz ma się to zmienić
Kolejna Camry nie będzie nudna Dotychczasowe nie miały porywającej stylistyki. Teraz ma się to zmienić Siódma wersja Toyoty Camry oferuje bardziej zaawansowaną technikę, ale w odróżnieniu od poprzednich modeli także atrakcyjną stylistykę i lepsze osiągi Siódma generacja Toyoty Camry zadebiutuje jesienią tego roku, prawdopodobnie podczas salonu samochodowego w Los Angeles. W stosunku do dotychczasowych generacji tego modelu ma nieść ze sobą powiew świeżości stylistycznej, technicznej i jakościowej. Nowa Camry została zaprojektowana, aby spełnić oczekiwania kierowców w XXI w.. Siódma generacja tego modelu Toyoty będzie oferować bardziej zaawansowaną technikę, bardziej atrakcyjną stylistykę nadwozia i wnętrza, lepsze osiągi i poprawione podwozie o lepszej charakterystyce prowadzenia i tłumienia nierówności. Jak podał Wall Street Journal podczas spotkania dilerów Toyoty, jakie miało miejsce w Las Vegas, Toyota zdradziła, że jesienią planuje zmasowaną kampanię reklamową obejmującą ok. 40 różnych form reklamy.

Siódma generacja Toyoty Camry zadebiutuje jesienią tego roku, prawdopodobnie podczas salonu samochodowego w Los Angeles. W stosunku do dotychczasowych generacji tego modelu ma nieść ze sobą powiew świeżości stylistycznej, technicznej i jakościowej.

Toyota Camry (1991-1996)Wybierz najlepszą generację Camry

Decyzją, że nowa Camry ma nie przypominać poprzedniczki wiąże się z problemami, jakie dotknęły w związku z aferą "niezamierzonego przyspieszania". Dotąd nie znaleziono dowodów winy japońskiego producenta i wszystko, łącznie z wynikami badań NTHSA dowodzi, że winę w większości ponoszą sami kierowcy. Problemy jednak były i to całkiem prawdziwe. Zacinały się pedały gazu, co utwierdziło opinię publiczną, że za wypadki odpowiada Toyota.

Nadszarpnięta reputacja producenta "niezawodnych" samochodów uderzyła w koncern powodując spadki we wszelkich rankingach oceniających zaufanie do marki. Aby poprawić notowania, Toyota potrzebuje odświeżenia swojego wizerunku. W tym może pomóc nowa Camry, będąca jednym z najpopularniejszych aut w USA, czyli na największym i najważniejszym rynku zagranicznym dla Toyoty.

Zaprojektowana aby spełnić oczekiwania kierowców w XXI w., nowa Camry będzie oferować bardziej zaawansowaną technikę, bardziej atrakcyjną stylistykę nadwozia i wnętrza, lepsze osiągi i poprawione podwozie o lepszej charakrterystyce prowadzenia i tłumienia nierówności - Toyota

Jak podał Wall Street Journal podczas spotkania dilerów Toyoty, jakie miało miejsce w Las Vegas, Toyota zdradziła, że jesienią planuje zmasowaną kampanię reklamową obejmującą ok. 40 różnych form reklamy mówiących, że nowa Camry jest inteligentna, bezpieczna i bezproblemowa.

Marcin Lewandowski


ZOBACZ TAKŻE:

Avensis: na eksport do Japonii

Volkswagen najbardziej wyrazistą marką

Toyota Camry - ogłoszenia

Więcej o: