Jest piękna, może być bestią

Novitec Rosso - niemiecki tuner lubujący się w podkręcaniu włoskich maszyn wziął na warsztat urodziwą Alfę 8C Spider. W pięknym ciele zagościł piekielny duch
Jest piękna, może być bestią Niemiecki tuner Novitec Rosso wziął na warsztat urodziwą Alfę 8C Spider Novitec Rosso - niemiecki tuner lubujący się w podkręcaniu włoskich maszyn - wziął na warsztat urodziwą Alfę 8C Spider. W pięknym ciele zagościł piekielny duch. Novitec Rosso - niemiecki tuner lubujący się w podkręcaniu włoskich maszyn - wziął na warsztat urodziwą Alfę 8C Spider. W pięknym ciele zagościł piekielny duch. Panowie z Novitec Rosso - chwała im za to - niechętnie poprawiają włoskich stylistów. Dlatego też podkręconą Alfę można rozpoznać wyłącznie po nowych obręczach kół. Na 21-calowe felgi z przodu i o numer większe obręcze na tylnej osi naciągnięto sportowe opony Pirelli. Reszta pozostała bez zmian, ale - powiedzmy sobie szczerze - niewiele da się tu poprawić. Zamiast bezcześcić urodziwą sylwetkę Spidera, tuner skupił się całkowicie na mechanicznym podkręceniu auta. Nie żeby seryjne 8C cierpiało na zadyszkę - potężne V8 rozpędza włoskiego roadstera do setki w czasie 4,2 sekundy, ale dlaczego zadowalać się 450 końmi mechanicznymi, skoro można mieć ich okrągłe 600? Właśnie tyle z pomocą kompresora, nowych wtryskiwaczy, wyczynowego układu wydechowego oraz przeprogramowanego ECU wycisnęli z silnika inżynierowie Novitec Rosso. Na koniec, by dodać Alfie jeszcze więcej sportowego charakteru, wyposażyli ją w pełni regulowane zawieszenie.

Panowie z Novitec Rosso - chwała im za to - niechętnie poprawiają włoskich stylistów. Dlatego też podkręconą Alfę można rozpoznać wyłącznie po nowych obręczach kół. Na 21-calowe felgi z przodu i o numer większe obręcze na tylnej osi naciągnięto sportowe opony Pirelli. Reszta pozostała bez zmian, ale - powiedzmy sobie szczerze - niewiele da się tu poprawić.

Zamiast bezcześcić urodziwą sylwetkę Spidera, tuner skupił się całkowicie na mechanicznym podkręceniu auta. Nie żeby seryjne 8C cierpiało na zadyszkę - potężne V8 rozpędza włoskiego roadstera do setki w czasie 4,2 sekundy, ale dlaczego zadowalać się 450 końmi mechanicznymi skoro można mieć ich okrągłe 600? Właśnie tyle z pomocą kompresora, nowych wtryskiwaczy, wyczynowego układu wydechowego oraz przeprogramowanego ECU wycisnęli z silnika inżynierowie Novitec Rosso. Na koniec, by dodać Alfie jeszcze więcej sportowego charakteru, wyposażyli ją w pełni regulowane zawieszenie.

 

Bartosz Sińczuk


ZOBACZ TAKŻE:

Alfa Romeo 8C Competizione Spider

Najlepsza Alfa w historii

Alfa Romeo Spider - ogłoszenia

Więcej o: