Lancer Evolution RS wraca nad Wisłę

W związku rosnącym zainteresowaniem ze strony klientów rajdowym Mitsubishi Lancerem Evolution RS, model ten pojawił się ponownie w polskiej ofercie

Lancer Evolution RS jest doskonałą bazą do budowy samochodu rajdowego (N4, R4). Między innymi w celu redukcji wagi usunięto z niego wiele elementów wyposażenia. Auto dostępne jest z napędem na cztery koła, aktywnym centralnym mechanizmem różnicowym i tylnym mechanizmem różnicowym o ograniczonym poślizgu, a drzemiący pod maską 2-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy o mocy 295 KM współpracuje z 5-biegową, manualną skrzynią biegów.

Mitsubishi Lancer Evolution RS dostępny jest w dwóch wariantach wyposażenia: F24 w cenie 175 000 zł oraz F25 (wzbogaconej o 18-calowe aluminiowe obręcze kół ENKEI, 18-calowe, wentylowane hamulce tarczowe i 4-tłoczkowe zaciski Brembo z przodu, 17-calowe hamulce tarczowo-bębnowe i 2-tłoczkowe zaciski Brembo z tyłu) kosztującej 183 000 zł.

Auto występuje w jednym z dwóch kolorów nadwozia: niemetalizowanym białym lub metalizowanym czerwonym. Model dostępny jest na zamówienie. Czas oczekiwania to około 4 miesiące.

ZOBACZ TAKŻE:

Za luźny, za wściekły | Wideo

Mitsubishi i-MiEV kontra mały turbodiesel

Mitsubishi Lancer - ogłoszenia

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.