Salon Genewa 2011 | Honda Jazz - lifting i hybryda

Produkcja drugiej generacji Hondy Jazz dobiegła do półmetka, co zaowocowało odświeżeniem jej wyglądu. Nowością w ofercie będzie wersja hybrydowa zużywająca średnio 4,4 l/100 km

Zmodyfikowane nadwozie Hondy Jazz wyróżnia się z przodu światłami o nieznacznie zmienionym kształcie, umieszczoną pomiędzy nimi czarną, matową osłoną chłodnicy i nowym wyglądem przedniego zderzaka. Tylne światła mają teraz czerwone klosze w górnej i dolnej części, podczas gdy ich środkowa część pozostała biała.

Najbardziej zauważalną zmianą we wnętrzu nowego modelu Jazz jest wprowadzenie deski rozdzielczej w jednolitym, ciemniejszym kolorze i nowych obić tapicerskich foteli. Oświetlenie deski rozdzielczej ma teraz jednolity kolor - pomarańczowy.

Klienci będą mieli do wyboru nową przekładnię CVT z przekładnią hydrokinetyczną. Element ten zastąpił układ sprzęgła stosowany w poprzedniej jednostce CVT, zapewniając lepszą sterowalność przy niskich prędkościach i niższe zużycie paliwa podczas jazdy autostradą.

Zawieszenie Hondy Jazz zostało zmodyfikowane w celu podwyższenia komfortu jazdy i polepszenia charakterystyki prowadzenia. Niewielkim modyfikacjom poddano także układ kierowniczy. Celem było polepszenie jego działania w centralnym położeniu.

Honda Jazz Hybrid

Honda Jazz Hybrid otrzymała ten sam silnik i-VTEC o pojemności 1,3 litra, który stosowany jest w Hondzie Insight. Dzięki temu średnie zużycie paliwa wynosi 4,4 l/100 km. Akumulatory systemu IMA wraz z układem sterującym zostały umieszczone pod podłogą przedziału bagażowego, co pozwoliło zachować jego standardową pojemność i umożliwiło składanie siedzeń w sposób znany z innych wersji Hondy Jazz.

mjl

Salon Genewa 2011 | Accord po zmianach

Detroit 2011 | Nowy Civic?

Honda Jazz na wesoło | wideo

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.