Więcej jadu w Q7

SUV spod znaku czterech pierścieni cieszy się wśród tunerów nie lada popularnością. Do ich grona dołączyli właśnie Project Kahn i MR Car Design
Więcej jadu w Q7 Audi po tuningu Audi Q7 cieszy się wśród tunerów popularnością. Do ich grona dołączyli: Project Kahn i MR Car Design. Z 4,2-litrowej V-ósemki TDI wycisnęli dodatkowe 48 KM. SUV spod znaku Audi cieszy się wśród tunerów nie lada popularnością. Do ich grona dołączyli właśnie Project Kahn i MR Car Design. Q-siódemka w wydaniu brytyjskiej ekipy z Project Kahn wzbogaciła się o dodatki, podkreślające muskulaturę nadwozia. Pakiet ospojlerowania obejmuje nakładki zderzaków, lotkę tylnej klapy oraz poszerzające nakładki nadkoli. Całość spoczęła na potężnych alufelgach Kahn RS-X. Dalszy ciąg zmian czeka w kabinie. Fotele obszyto czarną skórą Nappa z kontrastującą, czerwoną nicią, a na progach i pedałach zagościły aluminiowe nakładki. O atmosferę na pokładzie dba system mutimedialnej rozrywki z odtwarzaczem DVD, pilotem i 7-calowymi monitorami w zagłówkach. Project Kahn nie pokusił się o grzebanie pod maską Audi, ale wyręczyli go specjaliści z MR Car Design. Z 4,2-litrowej V-ósemki TDI wycisnęli oni dodatkowe 48 KM (moc wzrosła z 326 do 374 KM), natomiast maksymalny moment obrotowy wzrósł z 760 do 870 Nm. Tuner pozbył się także elektronicznego kagańca, ograniczającego prędkość auta do 250 km/h. W przypadku MR Car Design zmiany w wyglądzie są bardziej dyskretne i obejmują nowe, 22-calowe alufelgi oraz diody LED w przednich i tylnych lamach. Na deser fabryczną kierownicę wymieniono na sportowy wolant wprost z Audi RS6. Opcjonalnie tuner oferuje ponadto elektronicznie regulowane, obniżone zawieszenie.

Q-siódemka w wydaniu brytyjskiej ekipy z Project Kahn wzbogaciła się o dodatki, podkreślające muskulaturę nadwozia. Pakiet ospojlerowania obejmuje nakładki zderzaków, lotkę tylnej klapy oraz poszerzające nakładki nadkoli. Całość spoczęła na potężnych alufelgach Kahn RS-X.

Dalszy ciąg zmian czeka w kabinie. Fotele obszyto czarną skórą Nappa z kontrastującą, czerwoną nicią, a na progach i pedałach zagościły aluminiowe nakładki. O atmosferę na pokładzie dba system mutimedialnej rozrywki z odtwarzaczem DVD, pilotem i 7-calowymi monitorami w zagłówkach.

Project Kahn nie pokusił się o grzebanie pod maską Audi, ale wyręczyli go specjaliści z MR Car Design (zdjęcia tej Q-siódemki znajdziecie tutaj). Z 4,2-litrowej V-ósemki TDI wycisnęli oni dodatkowe 48 KM (moc wzrosła z 326 do 374 KM), natomiast maksymalny moment obrotowy wzrósł z 760 do 870 Nm. Tuner pozbył się także elektronicznego kagańca, ograniczającego prędkość auta do 250 km/h.

W przypadku MR Car Design zmiany w wyglądzie są bardziej dyskretne i obejmują nowe, 22-calowe alufelgi oraz diody LED w przednich i tylnych lamach. Na deser fabryczną kierownicę wymieniono na sportowy wolant wprost z Audi RS6. Opcjonalnie tuner oferuje ponadto elektronicznie regulowane, obniżone zawieszenie.

Która recepta na Audi Q7 podoba Wam się bardziej? Zapraszamy do galerii zdjęć.

Marcin Sobolewski

Audi drwi z Mercedesa - ZOBACZ REKLAMĘ

Nie będzie kolejnego Audi RS4 - ZOBACZ TUTAJ

Audi R8 - ogłoszenia

Więcej o: