Salon Genewa 2011 | Globalny maluch Mitsubishi

W marcu, w Genewie zadebiutuje kolejny globalny model samochodu. Tym razem będzie to maluch spod szyldu trzech diamentów. W sieci pojawiły się właśnie pierwsze wizualizacje małego Mitsubishi
Ekonomiczna propozycja od Mitsubishi Auto będzie miało oszczędne silniki oraz system odzyskiwania energii z hamowania W marcu, w Genewie zadebiutuje maluch spod szyldu trzech diamentów. Concept Global Small będzie jednym z dwunastu aut prezentowanych na stoisku Mitsubishi W marcu, w Genewie zadebiutuje maluch spod szyldu trzech diamentów. Concept Global Small będzie jednym z dwunastu aut prezentowanych na stoisku Mitsubishi. Pod maskę samochodu trafią oszczędne silniki o pojemności 1,0 oraz 1,2 litra. Oba współpracować będą z bezstopniową przekładnią CVT, a dodatkowa redukcja zużycia paliwa będzie możliwa dzięki zastosowaniu systemu start/stop oraz technologii odzysku energii z hamowania. Nie wiadomo jeszcze, czy produkcyjna wersja Globall Small zastąpi Colta. Wiadomo tylko, że maluch ma być pozycjonowany jako najtańszy produkt w gamie modelowej MMC. Powstawać będzie w nowej fabryce Mitsubishi w Tajlandii. Początkowo wydajność zakładu wynosić będzie 150 tys. egzemplarzy rocznie, a w przyszłości może zostać zwiększona do 200 tys. sztuk. Będzie to auto skierowane głównie do odbiorców krajów rozwijających się, gdzie przewiduje się wzrost zapotrzebowania na samochody, a także krajów rozwiniętych, gdzie coraz modniejsza staje się przesiadka do mniejszych, bardziej oszczędnych i ekologicznych pojazdów. Według przewidywań firmy MMC, maluch zadebiutuje w 2012 roku.

CGS (Concept Global Small) będzie jednym z dwunastu aut prezentowanych na genewskim stoisku Mitsubishi. Producent nie zdradza na razie szczegółowych danych technicznych. Wiadomo tylko, że pod maskę trafią oszczędne silniki o pojemności 1,0 oraz 1,2 litra. Oba współpracować będą z bezstopniową przekładnią CVT, a dodatkowa redukcja zużycia paliwa będzie możliwa dzięki zastosowaniu systemu start/stop oraz technologii odzysku energii z hamowania.

Nie wiadomo jeszcze, czy produkcyjna wersja Globall Small zastąpi Colta. Wiadomo tylko, że maluch ma być pozycjonowany jako najtańszy produkt w gamie modelowej MMC. Powstawać będzie w nowej fabryce Mitsubishi w Tajlandii. Początkowo wydajność zakładu wynosić będzie 150 tys. egzemplarzy rocznie, a w przyszłości może zostać zwiększona do 200 tys. sztuk.

Będzie to auto skierowane głównie do odbiorców krajów rozwijających się, gdzie przewiduje się wzrost zapotrzebowania na samochody, a także krajów rozwiniętych, gdzie coraz modniejsza staje się przesiadka do mniejszych, bardziej oszczędnych i ekologicznych pojazdów.

Według przewidywań firmy MMC, maluch zadebiutuje w 2012 roku.

Bartosz Sińczuk


Salon Genewa 2011 - premiery samochodów

Mitsubishi CS Design - tak powinien wyglądać następca Colta

Polska trzecim rynkiem Mitsubishi

Mitsubishi Lancer - ogłoszenia

Więcej o: