Opel Antara po liftingu

Z zewnątrz prawie się nie zmienił, ale pod maskę trafiły mocniejsze silniki. Oto Opel Antara w wersji po liftingu

Opel Antara to pięcioosobowy SUV produkowany w Korei na jednej linii razem z Chevroletem Captivą, siedmioosobową wersją o bliźniaczej konstrukcji. Zaprezentowany w 2006 roku po czterech latach wymaga odświeżenia.

Zewnętrzne zmiany ograniczają się do kosmetyki. Zmieniono pas przedni, w tym kształt grilla, i tylne lampy. W środku klienci znajdą nową deskę rozdzielczą wykonaną z lepszych materiałów.

Większa rewolucja zaszła pod maską. Zamiast nieco ociężałego (zwłaszcza w połączeniu z automatem) turbodiesla 2.0 o mocy 150 KM Antara będzie oferować wysokoprężną jednostkę 2.2 CDTI w dwóch wariantach mocy: 163 i 184 KM. Słabszy wariant będzie dostępny z napędem na przednią lub obie osie, mocniejszy wyłącznie jako 4x4. Obie jednostki będą współpracować z manualną lub automatyczną sześciobiegową skrzynią biegów.

Znacznie mocniejsza będzie podstawowa jednostka benzynowa o pojemności 2,4 l. Zamiast dotychczasowych 140 będzie osiągać 170 KM. Podobnie jak podstawowy diesel będzie oferowany z napędem na przednią lub obie osie i z ręczną lub automatyczną  skrzynią biegów do wyboru.

Antara oferuje teraz w standardzie elektryczny hamulec postojowy i system wspomagania ruszania pod górę HSA. Zwiększy się także paleta dostępnych kolorów nadwozia i wnętrza.

ZOBACZ TAKŻE:

Kolejny lifting Opla Corsy

Paryż 2010 | Captiva po zmianach

Chevrolet Captiva 2.0D LT | Za kierownicą

Samochody: Opel Antara - ogłoszenia

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.