Chińczyk z Lublina

Z fabryki w Lublinie wyjechały już pierwsze pickupy chińskiej firmy ZX Auto. Producent podkreśla, że Grand Tiger to samochód typowo rolniczy

Z takich planów często nic nie wychodzi. Ale tym razem polska firma Pol-Mot Warfama dopięła swego rozpoczynając produkcję chińskich pickupów. Pierwsze egzemplarze zjechały już z taśmy, ale oficjalna prezentacja nastąpi dopiero za miesiąc.

Pod względem konstrukcji jest to typowo wschodni produkt. Z wyglądu przypomina Toyotę Hilux poprzedniej generacji. Pod maską pracować będzie wysokoprężny silnik Hyundai'a (D4CB) o pojemności 2,5 l, spełniający normę Euro IV i zużywający w cyklu mieszanym średnio 8,8 l na każde przejechane 100 km. W trybie miejskim oraz w trasie wartości te wyniosą odpowiednio 11,5 i 7,2 litra oleju napędowego. Samochód przeszedł też szereg zmian dostosowujących go do przepisów europejskich, dzięki czemu auto otrzymało homologację honorowaną na całym świecie.

Najważniejsza będzie cena. Ta ma oscylować w granicach 65 tys. zł.

ZOBACZ TAKŻE:

Nissan Murano CrossCabriolet

4Runnera powrót na wieś

Samochody: Toyota Hilux - ogłoszenia

Więcej o:
Copyright © Agora SA