Angielski lans w wersji rodzinnej

Jeśli straciliście głowę dla stylowego Range Rovera Evoque, ale pomysł kupna dwudrzwiowego auta jest bezustannie obalany podczas rodzinnych narad, mamy coś co może tchnąć w Wasze serca nową nadzieję. Oto Evoque w wersji 5-drzwiowej!
Angielski lans w wersji rodzinnej Pięciodrzwiowa odmiana Evoque - cudo za 35 tys. euro Stylistycznie, 5-drzwiowa odmiana Evoque nie różni się znacząco od pierwowzoru przedstawionego w Paryżu. W Europie za auto trzeba będzie zapłacić 35 tys. euro. Jeśli straciliście głowę dla stylowego Range Rovera Evoque, ale pomysł kupna dwudrzwiowego auta jest bezustannie obalany podczas rodzinnych narad, mamy coś co może tchnąć w Wasze serca nową nadzieję. Oto Evoque w wersji 5-drzwiowej. Stylistycznie, pięciodrzwiowa odmiana Evoque nie różni się znacząco od pierwowzoru przedstawionego w Paryżu. Z myślą o pasażerach tylnej kanapy - poza dołożeniem dodatkowych drzwi, oczywiście - konstruktorzy zdecydowali się jednak podnieść nieco (o 30 mm) linię dachu. Siłą rzeczy trzeba było zastosować także nową, dłuższą przednią szybę i zmodyfikować klapę bagażnika. Z mechanicznego punktu widzenia, różnic nie ma żadnych. Podobnie jak dwudrzwiowa odmiana Evoque, także nowa dostępna będzie zarówno z napędem na oś przednią jak i w wersji 4x4. Na liście dostępnych silników będzie można znaleźć wysokoprężne 2.2 w dwóch wariantach mocy: 150- i 190-konnej oraz turbodoładowany, 2-litrowy silnik benzynowy rozwijający moc 240 KM. Auto zadebiutuje podczas zbliżających się targów w Los Angeles. Wkrótce potem trafić ma do salonów Land Rovera na całym świecie. W Europie, za 5-drzwiową odmianę Evoque'a trzeba będzie zapłacić co najmniej 35 tys. euro.

Parking.moto.pl - wszystkie samochody w jednym miejscu

Stylistycznie, pięciodrzwiowa odmiana Evoque nie różni się znacząco od pierwowzoru przedstawionego w Paryżu. Z myślą o pasażerach tylnej kanapy - poza dołożeniem dodatkowych drzwi, oczywiście - konstruktorzy zdecydowali się jednak podnieść nieco (o 30 mm) linię dachu. Siłą rzeczy trzeba było zastosować także nową, dłuższą przednią szybę i zmodyfikować klapę bagażnika.

Z mechanicznego punktu widzenia, różnic nie ma żadnych. Podobnie jak dwudrzwiowa odmiana Evoque, także nowa dostępna będzie zarówno z napędem na oś przednią jak i w wersji 4x4. Na liście dostępnych silników będzie można znaleźć wysokoprężne 2.2 w dwóch wariantach mocy: 150- i 190-konnej oraz turbodoładowany, 2-litrowy silnik benzynowy rozwijający moc 240 KM.

Auto zadebiutuje podczas zbliżających się targów w Los Angeles. Wkrótce potem trafić ma do salonów Land Rovera na całym świecie. W Europie, za 5-drzwiową odmianę Evoque'a trzeba będzie zapłacić co najmniej 35 tys. euro.

Bartosz Sińczuk



ZOBACZ TAKŻE:

Land Rover Evoque | Galeria

Polacy zrobili Range Rovera

Range Rover Sport: ogłoszenia