Wszystko o Hyundaiu: parking.moto.pl
"Cywilna" i10-tka otrzyma przedni pas podobny do tego z ix35. Duży wlot powietrza, nowe reflektory i lusterka z kierunkowskazami uzupełni zmodyfikowana paleta barw nadwozia.
Zmiany nie ominą także wnętrza i palety silnikowej. Koreański mieszczuch będzie mógł się pochwalić żywszą kolorystyką kokpitu oraz nowym, 3-cylindrowym silnikiem benzynowym o pojemności 1 litra i mocy 68 koni. Ta wersja szczyci się średnią emisją dwutlenku węgla 99 g/km.
W Paryżu pojawi się również Hyundai i10 z napędem elektrycznym. Kilka dni temu w Korei Południowej zaprezentowano pierwszy egzemplarz wersji BlueOn. Jej opracowanie zajęło ponad rok i pochłonęło 34 miliony dolarów.
Elektryczny motor legitymuje się mocą 82 KM i maksymalnym momentem obrotowym 210 Nm. Połączono go z zestawem baterii litowo-jonowych, pozwalających jednorazowo pokonać 140 km. Później Hyundai wymaga 6-godzinnego ładowania z domowego gniazdka. Istnieje też możliwość szybkiego napełnienia akumulatorów do 80% w ciągu 25 minut.
i10 BlueOn rozpędza się do setki w 13,1 s i może pędzić z prędkością 130 km/h. Wyposażono go w specjalny system, emitujący dźwięk silnika spalinowego przy niskich prędkościach. Ma to chronić pieszych w ruchu miejskim.
Hyundai w ciągu najbliższych miesięcy chce dostarczyć około 30 egzemplarzy auta do koreańskich instytucji. Dzięki odpowiedniej infrastrukturze do 2012 roku na rynek trafi 2,5 tys. elektrycznych i10-tek.
Paryż 2010 - parada premier - ZOBACZ WSZYSTKIE
Hyundai i10 1.1 CRDi okiem kobiety - ZOBACZ TEST