25 000 KM na jednej imprezie

Czwarta edycja rajdu po Polsce sportowymi i wyjątkowymi samochodami - Rage-Race - rozpocznie się 7 lipca i potrwa cztery dni

Już 7 lipca wystartuje czwarta edycja Rage-Race ! Organizatorzy zapowiadają trasę o długości 1500 km, której część przebiegać będzie przez znane wypoczynkowe miejscowości. Uczestnicy doświadczą przeplatających się ze sobą nieprzewidywalnych zadań, ducha rywalizacji na torach i zamkniętych odcinkach trasy, przygód w nowych wyjątkowych miejscach i rzeczy, których jeszcze nikt podczas RR nie zrobił.

Średnia moc, jaką dysponowały samochody Rage-Race w 2009 roku, to 408 KM. W tym roku wynik ten prawdopodobnie zostanie poprawiony. Jak do tej pory zgłoszone zostały 44 załogi o łącznej mocy silników 19 977 KM. Na czele ponownie znajduje się Yellow Cab Dziewulskiego, ale dystans pomiędzy jego Ultimą GTR, a drugim z samochodów zmniejszył się za sprawą zgłoszonego Bentleya Continentala Speed o mocy 700 KM. Inne ciekawe auta to Porsche GT3 RS, Ferrari F430 Spyder, Mercedes CLK 63 AMG Black Series, Lamborghini Gallardo , Audi R8, Audi RS6 oraz Mercedes SLS .

Na stronie www.rage-race.pl trwają zapisy na imprezę. Jeżeli chcecie wziąć w niej udział, musicie zarejestrować się na stronie i przesłać zdjęcie i opis swojego auta. Mimo że udział jest odpłatny, nie każdemu chętnemu uda się wystartować w Rage-Race. Organizatorzy spośród zgłoszonych samochodów wybiorą tylko te najciekawsze.

Jeżeli nie zamierzacie wystartować, a chcielibyście zobaczyć wyjątkowe auta, czytajcie Moto.pl. Na łamach naszego serwisu dowiecie się, którędy będzie przebiegał rajd. Na razie zdradzimy tylko, że samochody ruszą z Warszawy, a na starcie stanie również nasza załoga. Żeby nie zapeszyć, nie napiszemy też, czym pojedziemy.

Tymczasem zapraszamy do naszych archiwalnych relacji z zeszłorocznego Rage-Race ( tutaj ). Pozwoli to Wam wczuć się w klimat tej wyjątkowej imprezy.

ZOBACZ WIĘCEJ:

Rage Race 2009 - wideorelacja

Rage Race wystartował - galeria

Tak się jeździ poślizgami - WIDEO

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.