Renault Laguna Coupe (więcej tutaj ) nie jest samochodem stworzonym z myślą o wyścigach. Jeśli ktoś szuka emocji i przyjemności prowadzenia wybierze raczej coś z katalogu Renault Sport. Mimo to francuski producent zdecydował się wprowadzić serię limitowaną o wyjątkowo sportowej nazwie.
Laguna GP Monaco napędzana jest dwulitrowym silnikiem diesla o mocy 180 KM współpracującym z sześciobiegową skrzynią ręczną. Ciekawostką techniczną jest zastosowanie układu czterech kół skrętnych polepszających zachowanie samochodu w zakrętach. Laguna Coupe GT z tym silnikiem wyceniona jest na 127 500, za wersję limitowaną Monaco GP trzeba zapłacić 6 tys. zł więcej. Czy oprócz satysfakcji z jazdy jednym z 400 wyjątkowych egzemplarzy Monaco GP oferuje coś jeszcze?
Owszem. Na liście wyposażenia seryjnego znalazły się m.in. grafitowa skórzana tapicerka z napisami Monaco GP, podgrzewanie siedzeń, system audio Bose z 10 głośnikami, dwustrefowa klimatyzacja automatyczna, nawigacja Carminat TomTom, reflektory bi-ksenonowe, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, czy lusterka boczne z pamięcią ustawień. Z zewnątrz auto zwraca na siebie uwagę białym lakierem, czarnym dachem i lusterkami bocznymi, 18-calowymi obręczami Integralos w odcieniu Shadow Black i znaczkami Monaco GP.
ZOBACZ TAKŻE: