Honda CR-Z od 85 900 zł

Znamy już polskie ceny Hondy CR-Z. Producent najwyraźniej bardzo ceni sobie małą hybrydę, bo za najdroższe wersje żąda od klientów ponad 100 tysięcy złotych

Dla przypomnienia, CR-Z to japońska hybryda Hondy o sportowym zacięciu. Napędzana jest przez tandem składający się ze 114-konnego silnika benzynowego o pojemności 1,5 l oraz małego silnika elektrycznego o mocy 14 KM. Na koła moment trafia za pośrednictwem sześciostopniowej, manualnej skrzyni biegów. Czy to działa? Wrażenia z jazdy nowym modelem Hondy znajdziecie tutaj . A ile kosztuje?

CR-Z dostępna będzie w trzech wersjach wyposażenia: S, Sport oraz GT. W kosztującej 85 900 zł wersji podstawowej klient otrzyma auto z systemem kontroli stabilności jazdy VSA, automatyczną klimatyzacją, ośmioma poduszkami powietrznymi, elektrycznie podnoszonymi szybami, elektrycznie regulowanymi i podgrzewanymi lusterkami, 16-calowymi, stalowymi felgami i radiem z CD z 4 głośnikami i wejściem AUX.

Ceny wersji Sport zaczynają się od 87 000 zł. Bogatsza odmiana posiada dodatkowo wykończenie wnętrza w skórze (kierownica, drążek zmiany biegów), przednie światła przeciwmgielne, podgrzewane przednie fotele, przyciemniane tylne szyby, 16-calowe felgi z lekkich stopów oraz bardziej zaawansowany system audio z możliwością sterowania z kierownicy.

Najdroższa w cenniku jest wersja GT, za którą trzeba będzie zapłacić minimum 94 tys. zł. Klienci dostaną za to dodatkowo reflektory ksenonowe, tempomat, elektrycznie składane lusterka, czujniki parkowania z tyłu oraz subwoofer. Ci, którzy zechcą do listy dołożyć panoramiczny dach, nawigację oraz skórzaną tapicerkę będą musieli wysupłać 107 tys. złotych.

Jesteśmy bardzo ciekawi czy przy takich, dość jednak wysokich, cenach auto zdoła podbić serca polskich klientów. W Japonii w każdym razie już teraz jest ono ogromnym hitem. W ciągu kilku tygodni Honda zdążyła zrealizować tam roczny plan sprzedaży CR-Z (20 tysięcy egzemplarzy).

ZOBACZ TAKŻE:

Honda CR-Z | Pierwsza jazda - ZOBACZ TUTAJ

Samochody: Honda CRX - ogłoszenia

Więcej o:
Copyright © Agora SA