Po ile to nowe Cayenne?

Mimo iż Cayenne wciąż rozchodzi się jak ciepłe bułeczki, Porsche przedstawiło w Genewie drugą generację swojego SUV-a. Auto odrobinę urosło, zrzuciło parę kilogramów i jest bardziej przyjazne środowisku. Wiemy już także, ile trzeba będzie za nie w Polsce zapłacić

Auto dostępne będzie w pięciu wersjach. Najtańsza nazywa się po prostu Cayenne i napędzana jest przez 300-konne, benzynowe V6 o pojemności 3,6 l. Wysokoprężne 3-litrowe V6 trafi pod maskę Cayenne Diesel. Silnik rozwija moc 240 KM oraz 550 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Kierowca Cayenne S ma do dyspozycji 400 KM oraz 500 Nm momentu oferowanego przez wolnossące V8 o pojemności 4,8 litra. W Cayenne Hybrid S doładowane V6 o mocy 333 KM współpracuje z 47-konnym silnikiem elektrycznym. Zdaniem przedstawicieli niemieckiej firmy, auto potrafiące przyspieszyć do setki w czasie 6,5 sek. w  trybie mieszanym zużyje tylko nieco ponad 8 litrów paliwa na każde przejechane 100 km. Dla tych, którym nie przeszkadzają częste wizyty na stacji benzynowej Porsche oferuje najmocniejszą wersję SUVa - Cayenne Turbo. Auto napędzane jest podwójnie turbodoładowanym V8 o pojemności 4,8 l, rozwijającym moc 500 KM oraz 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Poniżej znajdziecie polskie ceny poszczególnych odmian niemieckiego SUV-a. W salonach auto pojawić ma się pod koniec maja.

- Cayenne: 68 420 EUR (z podatkiem VAT) - Cayenne Diesel: 73 527 EUR (z podatkiem VAT) - Cayenne S: 89 415 EUR (z podatkiem VAT) - Cayenne S Hybrid: 96 602 EUR (z podatkiem VAT) - Cayenne Turbo: 141 428 EUR (z podatkiem VAT)

ZOBACZ TAKŻE:

Hybrydowe Porsche 918 Spyder - ZOBACZ TUTAJ

Samochody: Porsche Cayenne - ogłoszenia

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.