Nowe Porsche Cayenne - już jest!

Koniec domysłów - Porsche z dumą prezentuje zdjęcia drugiej generacji swojego SUV-a. Czy nowe Cayenne powtórzy sukces poprzednika?
Nowe Porsche Cayenne Czy nowe Cayenne powtórzy sukces poprzednika? Porsche zaprezentował nową wersję modelu Cayenne. Auto ma karoserię dłuższą o 4 cm od poprzednika, lecz mimo to straciło na wadze. Oficjalna premiera w Genewie. Koniec domysłów - Porsche z dumą prezentuje zdjęcia drugiej generacji swojego SUV-a. Czy nowe Cayenne powtórzy sukces poprzednika? Nowy model ma karoserię dłuższą o 4 cm, ale w porównaniu do poprzednika stracił na wadze. Cel? Lepsza dynamika i właściwości jezdne oraz niższe zużycie paliwa. Pionierem w tej ostatniej kategorii ma być wersja hybrydowa. Z zewnątrz karoseria Cayenne wzbogaciła się o wiele krągłości i przedni pas z agresywnie stylizowanym wlotem powietrza oraz reflektorami przypominającymi te z Panamery. Czterodrzwiową limuzynę Porsche przywodzi na myśl także deska rozdzielcza z szerokim tunelem środkowym. Kontrowersje może wzbudzić jedynie tył auta z lampami w koreańskim stylu, zachodzącymi szeroko na klapę. Oficjalna premiera Porsche Cayenne nastąpi już za kilka dni, podczas salonu samochodowego w Genewie. Między przednie koła trafią benzynowe silniki 3.6 (300 KM) i 4.8 (400 i 500 KM), 3-litrowy diesel o mocy 240 koni oraz wspomniana, 375-konna hybryda.

Nieoficjalne zdjęcie nowego Porsche Cayenne prezentowaliśmy na łamach Moto kilka dni temu. Dziś czas na oficjalną galerię. Nowy model ma karoserię dłuższą o 48 mm, ale w porównaniu do poprzednika stracił na wadze. Cel? Lepsza dynamika i właściwości jezdne oraz niższe zużycie paliwa. Pionierem w tej ostatniej kategorii ma być wersja hybrydowa, o której więcej przeczytacie tutaj.

Z zewnątrz karoseria Cayenne wzbogaciła się o wiele krągłości i przedni pas z agresywnie stylizowanym wlotem powietrza oraz reflektorami przypominającymi te z Panamery. Czterodrzwiową limuzynę Porsche przywodzi na myśl także deska rozdzielcza z szerokim tunelem środkowym. Kontrowersje może wzbudzić jedynie tył auta z lampami w koreańskim stylu, zachodzącymi szeroko na klapę.

Oficjalna premiera Porsche Cayenne nastąpi już za kilka dni, podczas salonu samochodowego w Genewie. Między przednie koła trafią benzynowe silniki 3.6 (300 KM) i 4.8 (400 i 500 KM), 3-litrowy diesel o mocy 240 koni oraz wspomniana, 375-konna hybryda.

Marcin Sobolewski


Porsche 911 Turbo


Cayenne dla indywidualistów - galeria

Samochody: Porsche Cayenne - ogłoszenia

Więcej o: