Usportowiona Ibiza z nowym dieslem

Pod maskę Seata Ibizy FR trafił silnik 2.0 TDI o mocy 143 KM z filtrem cząstek stałych DPF. Dzięki temu Ibiza zyskała miano najmocniejszego auta z silnikiem wysokoprężnym w segmencie

Samochód rozpędza się do 210 km/h, dobija do setki w 8,2 sekundy i zużywa przy tym średnio, jak podaje producent 4,6 l/100 km. Podobnie jak w przypadku wersji benzynowej, nowa Ibiza FR będzie dostępna zarówno jako sportowe SC, jak i praktyczny pięciodrzwiowy hatchback. Wersję FR można rozpoznać po zmienionych zderzakach, srebrnych obudowach lusterek bocznych, 17-calowych obręczach kół z oponami o rozmiarze 215/40 i podwójnej końcówce wydechu.

A jak wypada na tle poprzednika?

Seat Ibiza FR 2.0 TDI Common Rail 143 KM jest już dostępny w hiszpańskich salonach, a do Polski trafi w czwartym kwartale 2010 roku.

Szczepan Mroczek Jesteśmy też na Facebooku i Blipie

Seat Ibiza Sport 1.9 TDI - test - ZOBACZ TUTAJ

Samochody: Seat Ibiza - ogłoszenia

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.