Kolejny hot-hatch od Renault

Nowe Megane lada chwila doczeka się wersji z 247-konnym silnikiem turbo. Na desce rozdzielczej pojawi się urządzenie do mierzenia czasu okrążeń i przyspieszeń
Hot-hatch od Renault Nowe Megane lada chwila doczeka się wersji z 247-konnym silnikiem turbo. Nowe Renault Megane lada chwila doczeka się wersji z 247-konnym silnikiem turbo. Pojawi się w nim urządzenie do mierzenia czasu okrążeń i przyspieszeń Nowe Megane lada chwila doczeka się wersji z 247-konnym silnikiem turbo. Na desce rozdzielczej pojawi się urządzenie do mierzenia czasu okrążeń i przyspieszeń. Jak donosi Autocar, Renaultsport Megane 250 zadebiutuje na rynku już w listopadzie. Pod maskę trafi 2-litrowa turbobenzyna o mocy 247 koni i 340 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Nowością ma być profesjonalne urządzenie do pomiaru czasów przejechanych okrążeń, przyspieszenia od zera do "setki". Do wyposażenia trafi też lampka podpowiadająca optymalny moment zmiany biegu. Renault planuje także bardziej bezkompromisową wersję Megane, nawiązującą do R26.R poprzedniej generacji. Mimo entuzjastycznych recenzji i świetnych czasów wykręconych na torach wyścigów, auto nie znalazło uznania klientów. Dlaczego? Francuzi zwalili winę na kryzys ekonomiczny, a w planach mają odmianę torową Megane z klatką i plastikowymi szybami. Nowe Megane stanie do walki o prymat w segmencie hot-hatch'ow z nowym Volkswagenem Golfem R, Fordem Focusem RS, Mazdą 3 MPS, a później także nowym Oplem Astrą OPC.

Jak donosi Autocar, Renaultsport Megane 250 zadebiutuje na rynku już w listopadzie. Pod maskę trafi 2-litrowa turbobenzyna o mocy 247 koni i 340 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Nowością ma być profesjonalne urządzenie do pomiaru czasów przejechanych okrążeń, przyspieszenia od zera do "setki". Do wyposażenia trafi też lampka podpowiadająca optymalny moment zmiany biegu.

Renault planuje także bardziej bezkompromisową wersję Megane, nawiązującą do R26.R poprzedniej generacji. Mimo entuzjastycznych recenzji i świetnych czasów wykręconych na torach wyścigów, auto nie znalazło uznania klientów. Dlaczego? Francuzi zwalili winę na kryzys ekonomiczny, a w planach mają odmianę torową Megane z klatką i plastikowymi szybami.

Nowe Megane stanie do walki o prymat w segmencie hot-hatch'ow z nowym Volkswagenem Golfem R, Fordem Focusem RS, Mazdą 3 MPS, a później także nowym Oplem Astrą OPC.

Marcin Sobolewski

Renault Twingo RS - test


Twingo RS w teście - twardy zawodnik - ZOBACZ TUTAJ

Samochodem na wakacje - poradnik - ZOBACZ WIĘCEJ

Samochody: Renault Twingo - ogłoszenia

Więcej o: