Silnikowy bonus dla nowego Megane

Pół roku po premierze nowego Megane oraz Megane coupe, Renault zdecydowało się powiększyć gamę dostępnych dla tego modelu silników

Wśród trzech dodatkowych silników Renault Megane znalazły się dwa turbodiesle oraz jeden silnik benzynowy.

Nowe silniki wysokoprężne to zmodyfikowane wersje 2-litrowego dCi. Mocniejszy to dCi 160 o mocy 160 KM, współpracujący z sześciostopniową skrzynią manualną. Słabszy o 10 KM wariant tego samego silnika - dCi 150 połączono z sześciobiegowym automatem. Maksymalny moment obrotowy wynoszący odpowiednio 380 oraz 360 Nm osiągany w zakresie od 2000 do 5000 obr./min.

Trzecią nowością jest turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności 1,4l. Jak zapewnia Renault , oferując kierowcy moc odpowiednią dla silników o pojemności 1,8l (130 KM) i maksymalny moment obrotowy silników dwulitrowych, może się jednocześnie pochwalić średnim zużyciem paliwa na poziomie 6,5l.

Bartosz Sińczuk

Megane RS - agresywne, szybkie i... naprawdę ładne - ZOBACZ TUTAJ

Z miłości do samochodu - WIDEO

Samochody: Renault Megane - ogłoszenia

Więcej o:
Copyright © Agora SA