Wśród trzech dodatkowych silników Renault Megane znalazły się dwa turbodiesle oraz jeden silnik benzynowy.
Nowe silniki wysokoprężne to zmodyfikowane wersje 2-litrowego dCi. Mocniejszy to dCi 160 o mocy 160 KM, współpracujący z sześciostopniową skrzynią manualną. Słabszy o 10 KM wariant tego samego silnika - dCi 150 połączono z sześciobiegowym automatem. Maksymalny moment obrotowy wynoszący odpowiednio 380 oraz 360 Nm osiągany w zakresie od 2000 do 5000 obr./min.
Trzecią nowością jest turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności 1,4l. Jak zapewnia Renault , oferując kierowcy moc odpowiednią dla silników o pojemności 1,8l (130 KM) i maksymalny moment obrotowy silników dwulitrowych, może się jednocześnie pochwalić średnim zużyciem paliwa na poziomie 6,5l.
Bartosz Sińczuk
Megane RS - agresywne, szybkie i... naprawdę ładne - ZOBACZ TUTAJ