Honda się chwali. Czy słusznie?

Honda wykorzystuje każdą możliwą okazję, by pokazać że jej model Insight ma przewagę nad głównym konkurentem - Toyotą Prius. Dowodem na to mają być lepsze wyniki sprzedaży w Wielkiej Brytanii w kwietniu

Nowa Honda Insight trafiła do sprzedaży na Wyspach 4 kwietnia i jeszcze zanim zakończył się miesiąc, europejska centrala marki wydała oświadczenie, w którym podkreśla, że już na starcie zdobyła przewagę nad największym rywalem. To dobra strategia, bo być może pierwszy i ostatni raz zdarza się taka przewaga - Insighta kupiło 229 osób, a Priusa 198.

Jeśli sytuacja się powtórzy również w maju, na pewno się o tym dowiemy. A jeśli Prius odrobi straty i wysunie się na prowadzenie, Honda prawdopodobnie przemilczy ten fakt... Co ciekawe, Honda nawet nie poczekała na rozpoczęcie sprzedaży nowej generacji Priusa, która rozpocznie się w lipcu. 

Honda podkreśla, że głównym powodem przewagi Insighta są nowocześniejsze rozwiązania i niższa cena niż ta, z którą Toyota sprzedaje Priusa. Pierwsza opinia jest subiektywna, druga jest faktem i to zapewne najbardziej znaczącym dla potencjalnego klienta. W Wielkiej Brytanii Honda kosztuje 15 490 funtów, czyli o 2 880 mniej niż obecny Prius. To całkiem sporo.

Jan Kopacz

Test: Honda FCX Clarity - co nam pisane? - ZOBACZ TUTAJ

Ekran TV w lusterku - bardzo pomocny gadżet - WIDEO

Samochdody: Toyota Prius - ogłoszenia

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.