Jaguar i Land Rover kuszą dopłatami

Obserwując działania rządów na rynku motoryzacyjnym w Europie, generalny Importer Jaguar Land Rover w Polsce zdecydował się wprowadzić Program Bezpośrednich Dopłat Rejestracyjnych do nowych samochodów obu marek

W zależności od wybranego modelu i wersji, program pozwala na całkiem spore oszczędności. Dla przykładu, upust w przypadku modelu X-Type Jaguara wynieść może od 1 700 do 8 650 euro. Więcej, bo nawet 9 400 euro może zostać w kieszeni klienta, który zdecyduje się na model XF. Kupno Jaguara XK może natomiast oznaczać oszczędności dochodzące do 22 000 euro.

Jak przedstawia się sytuacja dopłat w przypadku wybranych modeli Land Rovera? Freelander 2 dostępny jest z maksymalnym upustem równym 10 750 euro, Discovery 3 można kupić taniej o 10 900 euro, Range Rover Sport o 16 300 euro, a w przypadku Range Rovera można zaoszczędzić nawet 23 250 euro.

Tak uruchomienie programu dopłat (który rozpoczął się 21 marca br.) uzasadnia Dariusz Wawrzynów, Dyrektor Handlowy Jaguar Land Rover w Polsce:

"... chcemy w ten sposób wyprzedzić ewentualne decyzje władz, niwelując jednocześnie skutki wprowadzenia wyższych stawek akcyzy, które naszym zdaniem opóźniają decyzje o zakupie nowego samochodu"

To czym program JLR Polska ma różnić się od rozwiązań stosowanych w Niemczech, Włoszech czy Francji to brak obowiązku złomowania posiadanego auta. Zamiast tego, można je zostawić w rozliczeniu i, co ważne - nie ma górnej granicy wieku samochodu. Jak zapewnia dystrybutor, dopłaty przekraczają często dwu, a nawet trzykrotnie wysokość dopłat w krajach Europy Zachodniej.

Program obejmuje ograniczoną, gotową do odbioru liczbę samochodów (listy modeli do wglądu w salonach), a realizowany jest przez autoryzowane punkty sieci dilerskiej Jaguara i Land Rovera na terenie całego kraju.

Program realizowany będzie do wyczerpania zapasów. W zależności od reakcji rynku, JLR Polska może jednak zdecydować się na przedłużenie programu dopłat lub rozszerzenie gamy objętych nim wersji i modeli. Płatności można regulować w Euro.

Marcin Dąbrowski, Dyrektor Zarządzający dodaje:

"W odróżnieniu od Europejskich, Programów Dopłat do nowych samochodów, dopłaty w salonach Jaguar i Land Rover, nie są realizowane z pieniędzy podatników. Dlatego też wydaje się, iż jest to najlepsza oferta wsparcia wymiany i odmłodzenia parku samochodowego w Europie"

bs, Źródło: JLR Polska

Czy Audi RS3 rzeczywiście powstanie?

Zobacz MiTo GTA w swoim żywiole - wideo

Samochody: Jaguar - ogłoszenia

Więcej o: